Sudah dua hari Tae Ra berada dihospital dan tidak sedarkan diri . Dua hari juga lah Jungkook menjaga Tae Ra kalau boleh , sesaat pun dia tidak mahu meninggalkan Tae Ra kerana takut Tae Ra akan terjaga apabila dia tiada disampingnya .
Puan Jeon ; dah lah tu jom ikut Omma makan . Dari malam tadi Jungkook tak makan . Kookie omma ni nak makan apa ?
Jungkook ; Tak nak lah Omma . Saya takde selera .
Puan Kim ; Nanti kamu sakit , siapa susah ? pergilah , omma jaga dia sementara kamu pergi makan .
Jungkook akur . Dia tidak mahu menyusahkan sesiapa bila dia sakit . Lagipun kalau dia sakit nanti , mungkin dia tiada disamping Tae Ra apabila Tae Ra terjaga .
Selepas selesai makan , Jungkook bergegas ke hospital . Dalam fikirannya , ada seribu satu tanda tanya . Bila dia mahu sedar ? Sampai bila dia mahu terlantar dihospital sebegini ? . Jungkook keluar dari bilik tersebut .
Selang beberapa minit Jungkook keluar . Suara seorang perempuan seakan akan memanggil Jungkook dan keluarga Kim .
Jungkook ! Jungkook ! Omma !! Appa !! Oppa !!
Lantas Jungkook membuka pintu tersebut . Terlihat seseorang sudah bangun .
Jungkook ; Tae !
Tae Ra ; Jungkook !
Mereka berpelukan dalam beberapa saat .
Tae Ra ; aku rindu kau .
Jungkook ; aku pun .
Tae Ra ; maafkan aku , aku minta maaf sebab halau kau dulu . *nangis*
Jungkook tergamam . Ingatan Tae Ra telah pulih ?
Dalam beberapa saat , pintu bilik itu dibuka . Yoongi terus berlari kearah katil itu .
Yoongi ; Tae ? kau dah sedar ? wahh .
Tae Ra ; keluar .
Yoongi ; wae ?
Tae Ra ; Keluar .
Yoongi ; ha Jungkook dia suruh kau keluar tu keluar jela .
Tae Ra ; Aku suruh kau keluar . Bukan dia .
Yoongi ; Tae ! Wae ?
Tae Ra ; Dulu kau tinggalkan aku sebab perempuan sampah tu . Jadi buat apa lagi kat sini ?!
Jungkook ; Hyung , ingatan Tae dah pulih . Buat masa ni , hyung keluar dulu , emosi dia tak berapa stabil lagi .
Yoongi ; kau saja je kan ? kau cerita benda yang tak betul kat Tae supaya Tae benci aku , supaya Tae suka kau pula . Macam mana Tae boleh peluk kau kalau emosi dia tak stabil ? kau bukan sesiapa bagi di--
Tae Ra ; Dia Namchin Tae . Dari sekolah lagi .
Yoongi ; so korang dah kenal satu sama lain selamani ?
Jungkook ; Ya !
Tae Ra ; Keluar la !
Yoongi akur .
YOU ARE READING
Married With Junior | +jjk [COMPLETE]
FanfictionStory idea ; NurQistinaAqilah @kingarco Start ; 18 / 2 / 2017 End ; 22 / 3 / 2017 Jeon Jungkook seorang budak lelaki yang takut akan perempuan dan pemalu telah jatuh cinta dengan seniornya yang panas baran dan kasar , Kim Tae Ra .