05/09/2017
Sudah 10 tahun Jungkook berpisah dengan Tae Ra tanpa khabar berita . Namun masih terngiang ngiang suara Tae Ra difikiran Jungkook .
(Flashback)
Tae Ra ; Pergi la aku tak nak jumpa kau dahhh !!! Kau suka perempuan tu kan ?! now , pergi la bersayang sayang dengan perempuan tu .
Jungkook ; Fine ! Kalau itu yang awak nak !
Tae Ra ; Okay , Mulai saat ni , Aku tak nak tengok muka kau dah . Kau dengan aku tak pernah kenal langsung . *nangis * * masuk kedalam rumah*
(End Flashback)
Bagi Jungkook , Jennie la penyebab semua perkara ini berlaku . Kenapa dia harus muncul waktu itu ?
V ; Yah Jungkookie !! Ppalli ! Army dah tunggu kita dah tu !
Lamunan Jungkook terhenti .
Jungkook ; Ah ! Naee !!!
Akhirnya , konsert mereka pun tamat .
V ; Rehat dulu ! Kejap lagi adik aku sampai , kita makan sama sama .
Hoseok ; Whoaa adik ? Namja ke Yeoja ?
V ; Namyeo
((riak wajah V seperti gambar di atas ketika dia cakap "Namyeo" ))
Hoseok be like ; Yah !!!! Baling kang baling kang !
Sedang mereka rancak berbual , kedengaran suara halus .
?? ; Annyeonghaseyo * bow *
V ; Yahhhhh !! Ini la adik akuuu !!
Mereka semua tergamam melihat kecantikan adik V itu . Tubuhnya yang tinggi lampai bersama dengan topinya dan rambutnya yang ikal ala senang cite tgk sendiri la macam kat bawah tu hek eleh .
Bts ; Annyeong ! * senyum *
Hoseok ; Yahhh V ! kau tak pernah cakap pun kau ada adik perempuan .
V ; tadi bukan aku dah cakap ?
Yoongi ; tadi kau cakap adik kau Namyeo ! * main phone *
Tae Ra ; Yahh Oppa ! Nii ambik la bekal niii orang nak cepat nii !
V ; Nak cepat gi mana ? Takde takde duduk sini makan sekali .
Tae Ra ; Ishhhhh !
Jungkook sukarela mengambil bekal yang berada didalam beg kertas tersebut dari Tae Ra . Jungkook terasa pelik . Hatinya mula berdegup kencang .
Tae Ra pun terasa pelik . Mengapa jantungnya tiba tiba berdegup kencang ?
Hoseok ; Yahh ! marilah duduk sinii !! * tepuk kerusi disebelahnya *
Namjoon ; takde takde kau tak yah gatal sangat .
Namjoon terus duduk disebelah Hoseok . Hanya tempat kerusi yang berada di antara Jungkook dan Yoongi sahaja masih kosong .
V ; Berdiri diri lagi . Duduk ah .
Jimin ; Yahhh sedapnyaa macam biasaaa dah lama tak makan masakan Pn.Kim .
Hoseok ; Apa nama awak ?
Tae Ra ; Tae Ra . Kim Tae Ra . Tapi boleh panggil Tae je .
Yoongi dan Jungkook tersentak . Mereka serentak memandang Tae Ra . Jin yang perasan perkara itu terus menanya mereka .
Jin ; Asal ni ? dah kena sampuk hantu ke ? * suap daging *
Jungkook dan Yoongi menghiraukan soalan itu . Namun dalam hati mereka ada seribu satu tanda tanya . V tu Tae Hyung yang mereka kenal selama ini ? Jimin ? Tae Ra ke budak perempuan yang pernah aku suka dahulu ?
YOU ARE READING
Married With Junior | +jjk [COMPLETE]
FanfictionStory idea ; NurQistinaAqilah @kingarco Start ; 18 / 2 / 2017 End ; 22 / 3 / 2017 Jeon Jungkook seorang budak lelaki yang takut akan perempuan dan pemalu telah jatuh cinta dengan seniornya yang panas baran dan kasar , Kim Tae Ra .