Jungkook bangun awal dari biasa , semangatnya yang ingin pergi sekolah berkobar kobar . Tak tahu kenapa . Mungkin baru lepas segala rindunya kepada Tae Ra ?
Pn.Jeon ; Kookie ! Cepat la turun bawah !
Jungkook ; Nae ! *turun tangga * omma masak apa harini ? * tarik kerusi*
Pn.Jeon ; Kimbab . ha lepastu Omma sediakan bekal untuk Jungkook , Sashimi . Nanti boleh bagi Tae Ra makan sikit .
Jungkook ; Omma !!
Pn.Jeon ; Mianhae , Omma terlupa .
Jennie yang terdengar perbualan mereka dari tangga lekas ke meja makan .
Jennie ; Tae Ra ? Siapa Tae Ra ? Bibik baru ke ? Atau cikgu kat skolah ?
Pn.Jeon ; Tae Ra tu--
Jungkook ; Yeochin aku , kenapa ? ada masalah ?
Jennie ; Nae ? Yeochin ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA pelik la . sejak bila You ada Yeoja Chingu ? Bukan You takut perempuan ke ?
Shin Hye ; Takut perempuan tak bermaksud tak mungkin ada Yeochin . Kau ni lawa tapi takde Namchin , tak pelik pulak ? ke tak laku sebab maruah dah takde ? * jeling Jennie*
Jennie ; Aunty !!
Pn.Jeon ; Shin Hye ! apa ni ? Omma tak ajar kamu cakap macam tu !
Shin Hye lantas mencapai beg sekolahnya yang berada disofa diruang tamu .
Shin Hye ; Jungkook ! cepat ! aku tunggu dalam kereta .
Jungkook ; Nae ! * ambil beg *
Dalam beberapa saat , kereta mewah itu terus hilang dari pandangan Jennie dan Puan Jeon .
Jennie ; Aunty ~ Jennie nak pergi naik apa ?
Pn.Jeon ; Takpe Aunty minta driver lagi satu hantar Jennie okay ?
Jennie ; //baru nak pergi sama sama dengan Jungkook //
SKIP
Sudah dua minggu Jennie duduk bersama Keluarga Jeon , Satu sekolah dengan Jungkook dan Shin Hye , ada ada sahaja perangai menyakitkan hatinya .
Jungkook ; eii lepaslah !!!!
Jennie ; Alaaaaa I kan Yeochin You ! Takkan nak pegang tangan You pun tak boleh !!
Hana ; Yeobo , cuba tengok tu ! * tunjuk Jungkook dan Jennie * makin menjadi jadi si Jennie tu . Ei kalau Tae Ra tahu ni .
Jimin ; yela . mana tak nya sejak bila si Jennie tu jadi Yeochin Jungkook . Sekarang dah kecoh satu sekolah pasal Jungkook dah takde apa apa dengan Tae Ra sebab Jungkook dengan Jennie .
Hana ; sian Tae Ra .
SKIP
Tae Ra ; Oppa ! Akhirnyaa kita dapat balik ke Busan walaupun satu hari hikhik !! Jom pergi sekolah kita nak ?
TaeHyung ; Yap dah lama kita tak tengok sekolah kita tu , apa la yang tengah berlaku .
Tae Ra ; Kita kasi suprise la jangan gitau diorang kita nak datang , okay ?
Tae Hyung ; Nae .
Sesampainya mereka disekolah itu , mereka terus ke bilik guru , menyapa guru guru mereka , bersalam salaman sambil menunggu waktu rehat tiba .
Tae Ra ; Oppa ! dah pukul 10:30 dah waktu rehat !
Tae Hyung ; Jom kantin !
Tae Ra ; Jom .
Selepas beberapa minit mereka mencari rakan rakan mereka , akhirnya mereka berjumpa Hana , Jimin dan Shin Hye tetapi Jungkook tiada . Puas Tae Ra mencari Jungkook .(( ayat keling )) Tae Ra mencari Jungkook diseluruh kawasan kantin , dan akhirnya tempat mereka mula mula bertegur sapa , meja yang berada dihujung Kantin . Tetapi , Jungkook tidak berseorangan . Dia bersama seorang gadis . Siapakah gadis itu ?
Jennie ; Meh la I suapkan ! I kan Yeochin You !!
Jungkook ; ishhh tak payah -- Tae Ra ?
Tae Ra tergamam . Lantas dia pergi dari situ dan terus mengajak abangnya pulang ke Daegu sekarang juga .
Tae Ra ; Oppa ! Jom balik !
Jimin ; la Tae , baru je jumpa kan , takkan nak balik dah ?
Tae Hyung ; ye la sabar la tunggu kejap .
Tae Ra ; Tae tak kira ! Tae nak balik sekarang !
Tae Ra hanya mampu menahan air mata dari mengalir .
Hana ; Tae ? Asal ni ? Got any problem with Jungkook ? or wait !
Tae Ra ; so kau dah tahu pasal perempuan tu ? tapi kau rahsiakan pada aku ? Fine ! Korang ni semua sama je ! Oppa ! Jom Balik !
Tae Hyung hanya akur . Sebenarnya dia sendiri tidak tahu mengapa adiknya tiba tiba bad mood .
YOU ARE READING
Married With Junior | +jjk [COMPLETE]
FanficStory idea ; NurQistinaAqilah @kingarco Start ; 18 / 2 / 2017 End ; 22 / 3 / 2017 Jeon Jungkook seorang budak lelaki yang takut akan perempuan dan pemalu telah jatuh cinta dengan seniornya yang panas baran dan kasar , Kim Tae Ra .