Selepas beberapa hari Tae Ra berada di hospital , akhirnya dia dibenarkan pulang .
Jungkook ; Tae !
Tae Ra ; Nae ?
Jungkook ; malam ni ikut aku eh .
Tae Ra ; pergi mana ?
Jungkook ; adalah . Nah pakai baju ni okay ? Pukul 8 aku datang ambik .
Tae Ra ; okay .
SKIP
Jungkook ; Annyeonghaseyo . * Bow *
Pn.Kim ; Nae Jungkook . Tae ! Jungkook dah sampai !
Tae Ra ; Nae ! *turun tangga *
Jungkook tergamam melihat Tae Ra memakai baju yang dibeli oleh nya .
Tae Hyung ; Woi . Jaga adik aku baik baik . Kalau aku tahu ada sikit pun luka ke apa ke siap kau .
Lamunannya terhenti apabila diterjah oleh Tae Hyung.
Tae Ra ; ei Oppa ni !
Pn.Kim ; Jaga diri elok elok . Bye !
Tae Ra ; Bye !
Skip
Tae Ra ; jap kumamon land ? kau bawak aku kat sini ni kenapa ? Ei aku pakai baju ni tak sesuai la .
Jungkook ; tak pe la . kau nampak cantik sangat harini . Sini jap ! * keluarkan satu helai kain *
Tae Ra ; nak buat apa ngan kain tu ?
Jungkook ; pejam la mata tu . * tutup/ikat mata Tae Ra mengunakan kain *
Tae Ra ; Jungkook ! ei aku takut la .
Jungkook ; aku ada . ikut aku okay .
Tae Ra ikut Jungkook kesuatu tempat . Kemudian , dia diarahkan supaya duduk diatas kerusi . Jungkook membuka ikatan tersebut . Alangkah terkejutnya dia apabila dia berada didalam bilik yang gelap .
Jungkook ; Tunggu kejap ya ?
Tae Ra ; jangan tinggalkan aku sengsorang aku takut gelap weh !
Dalam beberapa saat Jungkook hilang dari pandangannya .
Tae Ra terkejut kerana dihadapannya tiba tiba ada skrin yang besar . Dia seakan akan berada dipanggung wayang sendirian .
Tiba tiba lagu Hold Me Tight -Bts berkumandang(( eh berkumandang eh ? ))
Tiba tiba satu gambar keluar dari skrin tersebut . Gambar Tae Ra dan Jungkook semasa disekolah menengah .
Muncul satu suara seakan akan suara Jungkook . Bukan seakan akan , memang suara Jungkook pun .
Kim Tae Ra , ingat lagi masa first firts kita jumpa kt sekolah ? masatu kau lari , then kau terlanggar aku . Aku minta maaf time tu pun aku tengah rushing nak pergi tandas . Hahah
Satu lagi gambar muncul . Gambar Jungkook sedang mencubit hidung Tae Ra .
Lepas itu , kau datang marah marah aku time waktu rehat . Uish garangnya .
Keluar gambar Tae Ra yang sedang makan aiskrim cornetto ditaman permainan .
Ingat lagi time tu kau turun tangga then kau terlanggar aku . Aku rasa bersalah sangat sebab kan aku kau jatuh and kaki kau terseliuh . maafkan aku .
Dalam diam , Mata Tae Ra sudah berkaca . Tunggu masa air matanya jatuh sahaja .
Tae , masa kita putus dulu . hidup aku lain sangat . i know its sound cliche tapi itulah ia fakta . aku rindu gelak ketawa kau . rindu senyuman kau . rindu nak tengok kau makan ice cream comot , rindu nak cubit hidung kau . rindu sangat .
Air mata Tae Ra sudah jatuh membasahi pipinya .
Semasa kau datang hantar makanan , aku baru teringat . V hyung , nama sebenar dia Kim Tae Hyung . Macam mana aku boleh terlupa yang dia ada adik perempuan dan aku pernah jumpa dia sebelum ni ? cantiknya kau waktu tu . tapi sayang , hilang ingatan HAHHAHAHAHHAHAH
Tae Ra ; JEON JUNGKOOK !! *jerit*
mianhae . setiap hari aku berdoa agar ingatan kau pulih . tapi aku takut , takut kalau ingatan kau pulih , kau tak terima aku .
Tiba tiba datang seorang budak perempuan kecil membawa ais krim .
Seolhyun ; Unnie . * tarik baju Tae Ra *
Tae Ra ; Nae ? ireumi mwoeyo ?
Seolhyun ; seolhyun ibnida . Jungkook Oppa suruh bagi unnie ice cream ni . bye ! *lari*
Tae Ra ; Chakkaman ! hm .
Belum sempat Tae Ra mengucapkan terima kasih . Budak perempuan tersebut terus hilang dari penglihataannya .
Kemudian , baju Tae Ra ditarik lagi oleh seorang budak lelaki .
Tae O ; Unnie !
Tae Ra ; Omo ! Gomawoyo . Ireumi mwoeyo ?
Tae O ; Tae O ibnida . Bye !
Tiba tiba lagu Dear No One oleh Tori Kelly muncul .
I like being independent
Not so much of an investment
No one to tell me what to do
I like being by myself
Don't gotta entertain anybody else
No one to answer to...But sometimes, I just want somebody to hold
Someone to give me the jacket when it's cold
Got that young love even when we're old
Yeah sometimes, I want someone to grab my hand
Pick me up, pull me close, be my man
I will love you till the endSo if you're out there I swear to be good to you
But I'm done lookin', for my future someone
Cause when the time is right
You'll be here, but for now
Dear no one, this is your love song.Jungkook tiba tiba muncul dihadapan Tae Ra .
Jungkook ; Aku suka kau sejak first time kita jumpa . Bukan sebab paras rupa , sebab keberanian kau . Aku minta maaf atas segala kesilapan aku . * melutut * Kim Tae Ra , will you marry me ?
Tae Ra terkesima lalu menangis kerana terharu . Apa yang patut dia lakukan sekarang .
YOU ARE READING
Married With Junior | +jjk [COMPLETE]
FanfictionStory idea ; NurQistinaAqilah @kingarco Start ; 18 / 2 / 2017 End ; 22 / 3 / 2017 Jeon Jungkook seorang budak lelaki yang takut akan perempuan dan pemalu telah jatuh cinta dengan seniornya yang panas baran dan kasar , Kim Tae Ra .