Güneyden:
Duyduklarıma inanamıyordum.Bu kız neler yaşamış..Ve susmuş öyle mi?Yuh lan!Nasıl olur?Niye sustu ki?!"Oğlum geldin mi??"
"Geldim anne!"
"Yemek hazır hadi ellerini yıka sofraya geç emi yavrum"
"Annem aç değilim nolur."
"Aa!Yine mi tost yedin sen??"
"Anne arkadaşlarla bir kafeye gittik orada yedim.Bir sakin ol!"
"Aman tamam!Oğlumuzu merak etmek de suç canım!"
"Tamam gönlümün sultanı.Şimdi benim biraz işim var geç geleceğim tamam mı?"
"Ah be oğlum niye böyle yapıyosun sen?"
"Anne tamam.Hadi görüşürüz."
"Hey Allahım!Bu oğlan hiç akıllanmayacak!"
-----
Songülün evinin önündeydim.İçeri girip hesap sormak isterdim ama ailesi ne der bilmiyordum.En iyisi aramak olurdu ama o da bende yok ki!Bu gece o telefon numarasını almam lazım.
Zili çaldım.
Kapıyı açana baktığımda Songül olduğu için şükrettim.
"A-A!Güney?!Ne işin var oğlum senin burada!""Songül konuşmamız lazım gel benle!"
"Ha-hayır olmaz!Cadı ka- aman üvey annem izin vermez!"
"Ya kimin umrunda yürü dedim!"
"Ya Güney!"
"Songül!Niye anlatmadın?!"
"NEYİ BE NEYİ?!!"
"Sana geçmişte olanları!"
Dediğimde nike spor ayakkabılı deve görmüş gibi kaldı.Tamam saçma oldu.
"S-Sen nerden?"
"Duydum seni!O gün Meteyle konuşurken duydum!Niye anlatmadın?!!Niye sustunuz kızım?!"
"Güney lütfen karıştırma bu olayı!Git buradan nolur git!"
"Songül!Yeter!Niye böyleysen git konuş!Susma!Adalet versin cezalarını!"
"Adalet cezalarını verseydi geçmişte verirdi anladın mı?!Ben onları kaybettim Güney!Hayat bana öyle bir tokat attı ki kanaması hala durmadı!Canım hala acıyor işte!Dışımda bir yara yok da diyemem!Bak!"
Dedi.Köprücük kemiğinin biraz altında bir morluk vardı."Nasıl?!İyi mi?!Güzel mi?!Bana önür boyu bir iz bıraktılar!Yakışmış mı?!"
"Songül..Ben ne diyeyim ya.."
Dedim ve sımsıkı sarıldım ona..Napabilirdim ki.Hıçkırarak ağlıyordu.Onu ilk defa böyle görmüştüm.
"Songül!Nerdesin kız!"
Diye bir ses duyduk.
"G-Güney hemen git!Lütfen bak!Yarın konuşuruz!Hadi!Git Güney!Git!"
Arabama bindiğim gibi eve sürdüm.
-----
"Anne!Ben geldim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SonGün:Gizemli kız
RomanceBelkide sadece umudum vardı..Herşeyim gitmişti.Ama hâla umutluydum.Aşk...Bu üç kelime size çok güzel şeyler çağırıştırıyor..Ama bence böyle bir şey yok.Aşk denince benim aklıma hep kötü şeyler gelir.Acı gibi.Ben bu hayatta yaşayan bir ölüyüm bayım.Y...