20 Dalis

932 57 10
                                    

Apačioje svarbi žinutė, paskaitykit.

- Z..Zayn a..aš
Nu gerai užteks, daugiau tu jos Zayn nepamatysi...

Joe pov*

Žadu išsivešti Lunna į New York, taip pakankinsiu Zayn ir beto Luanna labai gera lovoje. Jau žadėjau eiti dar kart pasiguldyti ją po savimi kai į kambarį įsiveržė mano apsauginis ir pranešė jog mus puola, bet Malik juk negalėjo mūsų rasti ar galėjo..??

Čiupęs Lunna mes isėdome į mašiną ir pradėjome važiuoti į oro uostą, neketinu čia mirti. Bet mus sekė dvi juodos mašinos, todėl atsiplėšus nuo jų nuvažiavau į namą užmestyje kelione atdėsim..

Zayn pov*

Luannos niekur nėra, su vaikinais jos ieškojom visur, net dėl viso ko porą vyru pastatėm oro uoste jog jei Joe sugalvotų ją išvešti aš tai žinočiau. Girdėjau apie susišaudymą kažkokiame apleistame name, bet man buvo neįdomu, nes šiuo metu man svarbiausia mano princesė..

Luanna pov*

Kai mus užpuolė Joe mane išvežė į kažkokį namą ir nutempes į kambarį ir vėl išprievartavo. Jau nebesuskaičiuoju kiek kartų jis taip pasielgė. Aš taip pasiilgau Zayn, nors ir pykau ant jo aš pasiilgau kartu praleisto laiko, aš žadėjau jam pasakyti jog myliu jį, ir jog jam atleidžiu VISKĄ. Aš privalau jam tai pasakyti, todėl tyliai iššokau pro langą. Manau jog susilaužiau koją, bet nekreipiau į tai dėmesio ir ilipau į mašiną kurioje Joe paliko raktelius, na jis ir kvailas.....  Važiavau visu greičiu link vaikinų namų, nes tikiu jog Zayn bus būtent ten, bet kelias tolimas, ir vingiuotas su stačiais šlaitais. Kol vidurį kelio nepamačiau merginos todėl staigiai užtraukiau rankini ir mašina pradėjo suktis ratu..
Mergina ilipo į mano mašiną ir vergdama prašė kuo greičiau važiuoti. Važiuodama greitai nesuvaldžiau mašinos ir nulekėm nuo labai aukšto skardžio.....

Taigi dalis neidomi ir ilgai neikėliau, bet norėjau jum pranešimą palikti po dalim o ne šeip jį parašyti. Iš kart dėl to atsiprašau visų skaitančių, bet man svarbi jūsų nuomonė tad prašau ją parašyti. Aš nebeturiu noro rašyti tiesiog esu labai užsiėmus ir norėčiau jūsų nuomonių ar man istoriją visiškai nutraukti, ar sustabdyti ar kelti dalis nors jos būtų pakankamai retos(kas savaite ar dvi). Ir beto istorija žadu kaip ir baigti tik dar galvoju apie antrą sezoną čia pat.. Tad prašau jūsų nuomonių.. ps. Atsiprašau ūž klaidas.. Parašykit savo nuomones ir beto kita dalis būtu kaip paskutinė pirmo sezono, bet antrą sezona pradėčiau rašyti čia bet noriu jūsų nuomonių,nes gal iš vis man nepradėti to daryti.. Labai prašau nuomonių

MAYBE SEX?Kde žijí příběhy. Začni objevovat