Luanna pov*
Ryte atsikėliau nusiteikus parodyt žmonėm kokia galiu būti kalė. Bet nors ir noriu parodyt kokia galiu būti kalė, į savo žaidima nežadu itraukti vaikinu, nu žinoma išskyrus Zayn, jis kentės. Taigi atlikus visa rytini rituala apsirengiau (foto)
Suknelė man vos dengė užpakaliuka, bet tai tik mano plano dalis.
Mokykloje/
Ėjau pilnais mokyklos kolidoriais, visos merginos į mane žiurėjo skersai, o vaikinai tiesiog nurenginėjo akimis,ir švilpė.
Prie savo spintelės pamačiau Zayn, mano keršto planas prasideda. Mačiau kaip jis į mane žiurėjo, bet nekrepdama į jį dėmesio patraukiau prie šalia stovinčio Joe ir įsisiurbiau jam į lūpas. Jis pasimetė, bet suprates kas vyksta atsakė į bučinį. Tuo metu Zayn tiesiog pablūdo, jis atplėšė nuo manes Joe, ir jam trenkė.
Nekreipiau dėmesio į jų muštynes, tiesiog praeidama pro juos garsiai pasakiau:
- Joe tikiuos tu šiandien neužsiėmes, nes lauksiu tavęs pas save.
Mačiau kaip jie talžė vienas kita bet nekreipdama dėmesio nuejau į matematika.Po keturių pamokų ėjau į valgykla kartu su El. Nusipirkusios valgyt, atsisėdom prie savo grupelės, Zayn mane tiesiog žudė žvilksniu, bet jis nebuvo piktas jis labiau buvo liūdnas, nusivyles. Man gal jo ir pagailo, bet kai vakar mačiau kai jis laižėsi su ta kekše, visas mano gailestis pranyko
Po pamokų parejau namo, ir nieko neveikiau. Apie 19:00 atvažiavo Joe, buvau visai apie jį pamiršus. Bet jis vos praėjas pro duris priremė mane prie sienos, ir pradėjo bučiuoti mano kaklą, bandžiau jį atstumti, bet jis buvo per stiprus.
Aš verkiau, prašiau jo liautis, bet jis manęs neklausė, o blogiausia tai jog pas mane nėra nieko namie ir niekas neturėtu ateiti. Joe nuplėšes nuo manes drabužius,nunešes numetė ant sofos ir išprievartavo mane. Aš ir vėl pajutau tą jausma kai mane liečia ne mano noru.
Tai laibai labai labai noriu jūsu atsiprašyti, žinau jog ilgai nekėliau dalių, bet man tiesiog buvo minčių stygius. Dabar surezgiau kažka, ir labai noriu sužinot ar jūs dar skaitot ir ar bent kiek jum idomu. Pažadu kita dali ikelti kuo greičiau. Ps. Atsiprašau už klaidas.
KAMU SEDANG MEMBACA
MAYBE SEX?
Fiksi PenggemarPromo: Ji: Luanna Perez Jis: Zayn malik Ji: Anksčiau buvo patyčiu objektas Jis: Jos patyčiu priežastis Ji su šeima persokraustė į Londona, ir labai pasikeitė,tiek išvaizda tiek charakteriu. Jis po 2 metu taip persikrausto į Londona. Ji pasiryžus j...