2.5 Dalis

788 53 7
                                    

Zayn pov*

Kai ją pabučiavau jutau kaip ji mėgavosi tuo, bet staiga ji prarado samonę. Labai išsigandau todėl nieko nelaukęs čiupau mergina nuotakos stliumi ir išvežiau į ligoninę.

Ligoninėje/

Jau kokią valandą iš Selenos palatos niekas neišeina, aš labai bijau, negaliu jos prarasti, tik ne dar kartą. Pasedėjęs dar kokias dešimt minučių iš jos palatos išėjo daktaras. Bet jo veidas buvo liūdnas, ir apgailestaujantis, priėjęs jis man tarė jog Selena paniro į komą, ir yra labai mažai vilties jog ji pabus.
Sedėjau jos palatoje kol į ją neįsiveržė kažkoks vaikinas.. Jis prisistatė kaip Greg,ir paraeiškė jog tą kartą kai manaiu jog ją jau praradau jis ją išgelbėjo. Taip pat pasakė jog jis yra Niall brolis,ir jog jis žinojo jog Selena yra Luanna. Niall neleido jam atskleisti jos tikrosios tapatybės. Dėl to buvau labai piktas ant Niall, jog jis man nieko nepasakojo, ir norėjau tuoj pat jį užmušti , bet negalėjau palikti savo princesės.

Niall pov*

Kai važiavau į tą vietą kur Zayn išsivežė Selena, pro mane pralekė Zayn mašina, ir pasekęs jį pamačiau kaip jis nunešė į ligoninę be samonės Selena. Tuomet supratau jog tai bus mano proga ją pagrobti. Išsivešiu ją toli nuo čia, toli nuo Zayn.

Zayn pov*

Po savaitės/

Selena vis dar nepabunda iš komos, mane tai sekina. Jau savaitė kaip normaliai nemiegojau, ir beveik nevalgiau.
Dabar jau yra antra nakties, aš sedėjau prie Selenos palatos durų, nes išėjau nusipirkti kavos. Bet staiga dingo elektra, aš iš kart nubėgau į registratūrą paklausti kas vyksta, bet ten buvo toks sąmyšis jog neimanomą kažką sužinoti. Ir nusprendęs geriau pabūti su Selena, patraukiau prie jos palatos durų. Bet nespėjus man daeiti iš jos palatos išbėgo vaikinas nešinas Selena, pradėjau bėgti paskui jį į lauką, vaikinas paguldė mano princesę į mašiną ir  atsisukes šovė į mane, aš suklupau, o mašina su mano gyvenimo meile nulekė...

Štai aš ir vėl su nauja dalim, nieko idomaus, bet vistiek noriu nuomonių ir vote, ačiū kad skaitot, ps. atsiprašau už klaidas. :*

MAYBE SEX?Where stories live. Discover now