21 Dalis

957 53 10
                                    

Zayn pov*

Mane apemė labai labai bloga nuojauta, todėl kuo greičiau parlekiau pas vaikinus...

Greg pov*(tai naujas veikėjas istorijoje, paskui suprasit viską)

Su savo asistentu važiavome vingiuotais Londono keliais, iki tol kol pamačiau nuo skardžio nulėkusią mašiną. Ir sustoje nuėjome pažiurėti ar yra givų, nes po tokio smūgio abejoju ar liko ir beto mašina degė.
Vakščiodami po nuolaužas radome merginos palaikus, ir dar vienos merginos kūną ji buvo beveik mirusi, o kūnas taip apdeges jog nebūtų imanoma atpažinti. Mano asistentas šalia rado rankinuką, mano manymų jos, ir jį pasiemėm gal rasim apue šia vargšele informacijos. Nieko nelauke įsodinome ją į automobilį ir  kuo greičiau nuvažiavom į savo labaratoriją, aš esu plastinis chirurgas, turiu savo labaratorija kur netik atlieku operacijas bet ir bandau klonuoti žmones.
Atvažiave puolėm kuo greičiau gelbėti merginos givybe ir klonuot jos odą, kad atrodytų kaip visų normalių žmonių. Ai taip pmiršau paminėti mes ją klonuosim palei rastam rankinuke nuotrauka, palei kurią  merginos vardas Selena.

 Ai taip pmiršau paminėti mes ją klonuosim palei rastam rankinuke nuotrauka, palei kurią  merginos vardas Selena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Atlikę visą darbą palikom merginą kovoti su savo givybę, nes viskas dabar priklauso tik nuo jos.

Zayn pov*

Sedėdamas pas vaikinus sulaukiau skambučio iš policijos pareigūno ir pranešė jog turiu atvykti į "le adresas" labai jaudinausi, nes bijojau jog tai dėl Luannos.
Atvykes pamačiau daug policijos mašinų ir greitosios mašinas, pradėjau drebėti, bet priėjau prie policininko. Laukiau kol jis pradės kalbėti:
- Ar jūs Zayn Malik? -jis manęs paklausė.
- Aš tik palinkčiojau galvą.
- Aš labai apgailestauju, bet mergina dėl kurios kreipetės Luanna Perez ji nulekė nuo skardžio ir mirė, bet kūno atpažinti neįmanoma nes paskui mašina sprogo.
Pamačiau kaip palaikus neša į greitosios mašiną, ir tumuot aš parkritęs pradėjau verkti ir šaukti, ji negali būti mirus, tik ne mano princesė, tik ne Luanna...

(Nuotraukoje Greg), žinau jog visi žino kas jis, bet mano istorijoje jis taip yra Niall brolis, bet jo darbas kaip ir minėjau plastinis chirurgas.

Taigi čia paskutinė 1 sezono dalis nebus jokio epilogo, nes nemoku jų rašyt. Žinau jog dalis nėra idomi, bet tiesiog man nesiseka kurti pabaigų. Kas vyks toliau sužinosite antrame sezone. Antra sezoną bus keliamas čia pat. Prašau jūsų nuomonių ir atsiprašau jog neidomu. Ačiū jog skaitėt, votinot ir komentavot. Myliu jus. Ps. Atsiprašau už kladais ir nesamoningas dalis:)

MAYBE SEX?Kde žijí příběhy. Začni objevovat