2.4 Dalis

836 48 9
                                    

Selena pov*

Aš mielai eisiu Niall, o tu Zayn neturi teisės man aiškinti ką aš galiu, ko ne,kur esiu ar kur ne...

Zayn pov*

Kai Selena taip pasakė, mačiau kaip Niall snukis išsiviepė. Man rodos iš geriausio draugo jis taps mano priešu...
- Taigi Selena ,kada tu šiandien baigi darbą? Jog galėčiau tave pasiimti?*paklausė jos Niall

Ir jai nespėjus atsakyti aš pakankamai stipriai vožiau jam į snukį, ir pačiupęs Selena už rankos pradėjau ją tempti iš čia. Mačiau žmonių ir apsauginių nesupratusius veidus, bet visi čia jau žinojo jog man priešintis negalima. Todėl nieko nelaukus įsodinau princese į mašiną ir išvažiavau..

Niall pov*

Kai tas psihas man trenkė ir išsitempė Selena pasiutau, ji su juo nebus, nes ji mano, ir man nesvarbu kokia kaina reiks už tai sumokėti.
Iškart paskambinau savo geram draugui Luke kuris nusimano kompiuteriuose, kad susektu kur Zayn nusivežė mano princese.

Laukiau Luke skambučio. Kol sulaukiau ir kai jis pasakė kur jie yra aš labai supykau ir išsigandau, jis nusivežė ją ten kur pirmą kartą ją pabučiavo,ten kur pradėjo statyt jiems namą,bet nebaigė nes "Luanna mirė".

O jums tikriausiai idomu iš kur žinau jog Selena tai yra Luanna, ogi iš tur jog mano brolis ją išgelbėjo, pats to nežinodamas. Ir kai aš tai sužinojau, labai daug pasidomėjęs radau patvirtinimą jog Selena iš tikrųjų yra Luanna. Bet niekam to nesakiau, nes Greg mane patikino jog yra didelė tikimybė jog ji neatgaus atminties, ir tai buvo mano proga. Nors žinoma jam šita idėja nepatiko.
Aš beveik kekvieną dieną sedėjau šalia jos kai ji buvo komoje, ir laukiau kada ji pabus, ir priklausys tik man, bet kai ji pabudo, Zayn viską gadina, ir jei ji atgaus atmintį man liks tik imtis drastiškų veiksmų.

Selena pov*

Zayn nusivežė mane į labai gražę vietą tai buvo skardis nuo kurio matėsi visas miestas. O šalia buvo pradėtos namo statybos, pavydžiu tiems kas čia gyvens. Taip begalvodama sulaukiau Zayn žodžių:
- Selena, Luanna,žinau jog tu manęs neatsimeni, nepameni mūsų prisiminimų, bet aš žinau jog tai tu. Aš atsivežiau tave į vietą kur mes pirmą kartą pasibučiavom,ir aš prisipažinau tau meilėje.  Ir dabar padarysiu tai dar kartą.
- Aš... Nespėjau baigti kai pajuatu jo saldžias, bei putlias lūpas ant savųjų. Aš mėgavausi tuo, tik  staiga mano  akyse viskas aptemo ir aš praradau samonę...

Štai aš ir vėl su nauja dalim, žinau jog kaip visad aš jas keliu retai, bet tikrai neturiu laiko jų parašyti. Tad ačiū kas vistiek skaitot, ir spaudžiat vote , bei dar labai didelis ačiū kas komentuojat, tai skatina mane kuo greičiau ikelti dalį. Tikiuos jog dalis jum patiko, tad laukiu vote ir žinoma butinai nuomonių :* ps. Atsiprašau už klaidas.

MAYBE SEX?Where stories live. Discover now