10 Dalis

1.4K 91 10
                                    

Luanna pov*

Žinau kad su Zayn pasielgiau žiauriai, bet aš tiesiog negaliu jam atleisti ne už tai jog jis mane išprievartavo, ar tyčiojosi iš manęs o už tai jog per jį praradau savo vaika, mūsu vaika. Taip aš suprantu jog jis nori keistis, bet aš tiesiog negaliu jam atleisti.
Grįžus namo pradėjau tvarkytis nes šiandien pas mane darom projekta ir aš privalau palėpti visus daugtus iš praities kad Zayn netyčia jų nerastų, nors gal ir būtu visai neblogai jog jis žinotu, gal tuomet suprastu jog niekad jam neatleisiu. Viska paslėpus nuejau nusiprausti bei persirenkti (foto)

Nuejau į virtuve darytis valgyt, tevu nebuvo, tad darydama makaronus su padažu išgirdau skambuti į duris, surėkiau kad atsidaryta ir toliau gaminau

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nuejau į virtuve darytis valgyt, tevu nebuvo, tad darydama makaronus su padažu išgirdau skambuti į duris, surėkiau kad atsidaryta ir toliau gaminau.

Zayn pov*

Su Louis susitikom prie Luannos duru ir laukem kol kažkas atidarys dyris, bet iśgirdom tik rėkima užristi, taip ir padarėm. Nuėjom į virtuve kur Luanna gamino. Atsisėde lukėm kol ji baigs, kai ji baigė sudėjo viska į tris lekštes, viena padėjo prieš Louis, kita prieš save o trečia prieš mane. Aš iškart pastūmiau lėkšte ir pasakiau kad nenoriu.

Luanna pov*

Kai sudėjau maista į lėkšte, jas padėjau prieš vaikinus bei save,bet tuoj pat Zayn pastūmė lėkšte sakydamas jog jis nealkanas. Pažvelgiau į Louis kuris į mane žiurėjo tokiu žvilksniu lig sakytu jog aš privalau priverst Malik valgyt.
Atsidususi pradėjau:
-Zayn tu nesi storas, tavo kūnas nuostabus todėl prašau valgyt.
Zayn žiurėjo į mae pasimetes,bet paklause manęs ir lėtai pradėjo valgyt.

Zayn pov*

Kai Luanna pasakė jog nesu storas kažkaip palengvėjo. Pavalge mes nuėjom į jos kambarį, jis labai jaukus. Bet i tai nelabai kreipiau dėmesio, bandžiau surast ką nors kas pasakytu kaip sugrioviau jos gyvenima, bet Luanna viska gerai paslėpus ir šeip mačiau jog ji nesijaučia jaukiai kol mes jos kambaryje.

Louis paprašė jos arbatos ir išėjo kartu su Luanna , palikdami mane kambaryje. Mačiau kaip Louis man mirktelėjo, taip supratau jog jis nori man padėti išsiaiškinti . Pradėjau landžioti po stalčius kol radau savo praitos mokyklos bendrą foto.. Ir tą sekunde prisiminimai grįžo...

Boom. Kokia aš jums gera, parašiau dar viena dalį, tad prašau nuomonių, ir žinoma vote jei patiko. Ačiū kad skaitot. ;)

MAYBE SEX?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang