2.12 Dalis

637 37 7
                                    

Max pov*

Gavau žinia jog Malik skrenda čia, todėl nuėjau iki Selenos.
- Labas brangioji.
-Labas? Neužtikrintai atsakė
- Mažute, aš čia besedėdamas pagalvojau, jei Zayn prašytu atleidimo ir sugalvotu kokį nors itikinama mela, ar tu jam atleistum?
- Atvirai?
-Atvirai Selena, pasakyk ką galvoji iš tikrųju.
- Na atleisk Max, bet kad ir kaip skambėtu aš vis dar myliu ta šikniu, ir taip manau jog jam atleisčiau.
-Hmm.. aišku mažute. Ir bėje aš visai pamiršau paminėti mes skrendam atostogų, nesakysiu kur neklausinėk.
- Ką? Bet aš turiu žinoti ką man isidėti.
- Dėl to nesijaudink, aš viską suruošiu, ir beto šiandien vakare jau jūs išskrendat.
- Jūs? O tai tu neskrisi??
- Aš atskrisiu rytoj ryte.
- Hmm. Gerai Max.

Ji apsisuko ir nuėjo. Jei aš tavęs neturėsiu tai neturės niekas. Jau geriau juos nužudysiu nei leisiu Selenai su sūnumi būti laimingiems su Zayn.

Selena pov*

Man nepatiko toks Max, jis keistas, elgiasi neįprastai, ir dar tie klausimai apie Zayn. Bet aš jam nemelavau jei Zayn norėtu susigražinti mane ir sūnų tikrai jam atleisčiau, nes beproto jo pasiilgau ir myliu.

Viskas taip nebegaliu, nes vien pagalvojus apie Zayn mano veide atsiranda šypsena, ir todėl negaliu apgaudinėti Max.

Ieškojau visur jo, bet niekur neradau, o ir pats jis neatsiliepia, nu gerai pasakysiu jam ten kai nuskrisiu.
Iš karto paskambinau savo draugei Hannai, paprašydama susitikt kol dar neišskridau.

Susitikime/

-Labas Hanna.
- Sveikute, kokie vėjai atpute susitikt su manim? Maniau išskrendi šiandien.
- Taip būtent dėl to ir susitikau su tavim, ar galėtum prižiurėti Zack kol manęs nebus.
- Bet aš maniau jog Zack keliaus kartu su tavimi.
- Taip jis ir palei Max žinias keliaus, bet aš nusprendžiau skirtis su juo, todėl nenoriu jog šalia būtų ir mano vaikas.
- Ohh.. Nu žinoma kad galiu, jug žinai kaip myliu Zack.
- Čia tik keliom dienom, rytoj arba poryt grįšiu.
- Žinoma  brangute, sekmės paliekant jį.
- O dabar bėgu greit mano lektuvas,nors ir privatus nenoriu veluoti, ate myliu :**

Po dviejų valandų/

Zayn pov*

Kai nusileidau iškart važiavau į Max namus kur palei man turimas žinias turėtu būti ir mano sūnus su Selena.
Bet bevažiuodamas su laukiau to šūdžiaus skambučio.
- Nagi nagi nagi, pats Malik atvyko pasiimt savo kekšytės ir pavainikio..
- Max.. suurzgiau, gi žinai jog tu mires...
- O va čia tu klysti mano mielasis Zayn, už kokių penkių minučiu įsijunk žinias..
Pyp pyp pyp padėjo ragelį..

Kaip jis ir sake sustojau kavinei su televizoriumi. Ir vos tik įėjau kaip tik buvo pajunktos žinios ir vedėja pranešė
" Šiandien žiniose siaubinga tragedija, mūsų žiniomis Selena Gomez ir jos sūnus Zack Malik skrido privačiu lėktuvu kai jis tiesiog sprogo ore. Dar visi kūnai nerasti, bet palei mediku išvadas givų tikrai neliko. Skelbiame didele užuojauta artimiesiems."

Tai išgrides suklupau, ir miriau kartu su savo gyvenimo meile bei sūnumi.
Be jų aš neturiu prasmės gyventi..

Žinau žinau žinau ilgai nekėliau, bet niekaip nepavyko sudeliot minčių į vieną dalį, bet kažką nulipdžiau, todėl noriu jūsų nuomonių, ir vote.. Ps. Atsiprašau už klaidas :**

MAYBE SEX?Where stories live. Discover now