1.

17 0 0
                                    

{ het eerste hoofdstuk is een beetje mislukt, maar lees aub door :}

"Jamie!" Riep ik vanaf de andere kant van het schoolplein. Ze draaide zich om en rende op me af. "Oh god Malia! Ik heb je zoveel te vertellen" zei ze terwijl ze me knuffelde. "Ik heb je echt gemist!" Zei ik blij. "Ik jou ook, maar laten we nu maar onze spullen pakken! Straks komen we de eerste schooldag alweer te laat" ik knikte hevig. We liepen de school in. Sommige leerlingen zagen d'r blij en opgewonden uit, de andere zagen d'r... laten we zeggen wat minder enthousiast uit..

En dan niet te vergeten over hem.  Je weet nooit hoe hij d'r uitziet. Behalve het feit dat hij super knap is. En z'n lichaam is gewoon goddelijk. Z'n beste vrienden zien er ook niet slecht uit.
Maar blij of niet blij kan ik meestal niet bij ze aflezen. Elk meisje valt voor hun emotielozen blikken. Val je voor ze, ben je hun slachtoffer. Blijf je sterk? Knap hoor! T's nog niemand gelukt. Behalve mij, jamie, jasmine en maya. We hebben wel wat beters te doen dan te geilen op een paar jongens die zich de bom voelen.

Wij zijn echt niet de enige die nog niet voor hun charmes zijn gevallen hoor! Ik wou ons gewoon even stoer laten klinken, maar ik kan daar al weer gelijk mee stoppen...

Nee, we zijn geen nerds. Niet dat we de populairste meiden van de school zijn, we zijn gewoon normaal. We hebben geen reputatie en ook geen vijanden. Gelukkig maar! Zo wil ik het ook houden. Ik hoef geen mensen die me haten of wat dan ook. Ik wil ook niet gezien worden als de 'badgirl' of het meisje die 'iets' heeft gedaan. Ik heb het al 4jaar volgehouden. Dit jaar moet er nog wel bij kunnen! Toch?!

Ik pakte m'n nederlands boeken, want dat hadden we het 1e uur. Jamie was al gegaan, want te laat komen wou ze absoluut niet! En ja ik? Ik kom toch altijd te laat. Ik ben echt niet de 'goodgirl' als je dat dacht hoor. Ik heb vaak genoeg gespijbelt. 

Ik sloeg m'n kluisje dicht en trok m'n rugtas over m'n schouder heen. Maar ik zou Malia niet zijn als ik m'n boeken niet zou laten vallen.

En ja hoor net op dat moment ging de bel. Fijn! Jamie is eigenlijk wel slim! Als ik haar was zou ik ook niet op mezelf wachten.

"Zo, zo, zo" hoorde ik. Ik keek omhoog.
Nee, niet hem. Alsjeblieft. Ik zal vanaf nu optijd komen elke dag! Please laat hem verdwijnen.

Ik snap eigenlijk niet waarom ik dat dacht, t's niet alsof hij opeens verdwijnt. Helaas niet.

"Kijk is wie we daar hebben"
Ik stond op. "Moet jij niet al in de les zitten dame?" Zei hij grijnzend.
Ik lachte. "Zegt degene die zelf ook niet in de les zit" kaatste ik terug. Hij klemde z'n kaken opelkaar. Ik weet niet waarom, maar als jongens dat doen word ik helemaal gek vanbinnen. Ik vind gewoon zo erg aantrekkelijk.

"Maar als je het niet erg vind ga ik er nu vandoor want ja ik moet naar de les"
Zei ik nogal opdringerig.
"Ja want je wilt natuurlijk geen enkele les missen. Dat zou zonde zijn of niet?"
Zei hij grijnzend. "Hey, Alec vat het niet persoonlijk op, maar ik wil wel wat van m'n leven maken. Want wist je dat als je geen enkele les volgt en alleen maar met meisjes naar bed gaat nergens komt in je leven? Oh ja sorry was ik vergeten.. dat weet je natuurlijk niet, want dat heb je nooit geleerd omdat je nooit in de les zit"

Ayee goedzo malia! Die moest hij hoe dan ook voelen. Ik vond hem best goed hoor. *geeft zichzelf een schouderklopje*

Hij gaf me een dodelijke blik, waardoor ik alleen maar kon blijven grijnzen. Zo leuk om mensen te dissen. Vooral als ze niks meer te zeggen hebben.
Ondanks het feit dat hij de 'badboy' van de school is maakt mij niet minder waardig. Meisjes zijn meestal bang voor hem, maar ik? Ik heb geleerd om voor mezelf op te komen. In welke situatie dan ook. Ookal sta je op het punt flauw te vallen omdat hij zo knap is moet je het doen. Anders heeft hij gewonnen. En no way dat ik dat laat gebeuren.

Ik liep langs hem en schonk hem nog een leuke glimlach. Eindelijk kwam ik aan bij het lokaal. Ik klopte op de deur en liep naar binnen. "Waarom zo laat" vroeg m'n docent. Ik kon d'r moeilijk vertellen dat ik een soort van discussie had met Alec. Naja dan maar wat verzinnen. "Maandelijkse problemen" glimlachte ik nep. Ze knikte en gebaarde dat ik kon gaan zitten. Ik liep naar m'n plek naast jamie.

Voordat ik ook iets kon zeggen begon ze al. "Dus vertel, waarom zo laat?"
"Ik kwam m'n beste vriend tegen" zei ik sarcastisch. "Wat is er gebeurd?" Zei ze lachend. "Laten we zeggen dat ik Alec eventjes op z'n plek heb gezet" grijnzde ik. Iemand tikte op m'n schouder. Ik draaide om en werd begroet door Alesia. "Wat is er?" Vroeg ik. "Ik ving toevallig jullie gesprek op" zei ze fluisterend. Ik keek haar niet begrijpend aan. "Ik zou maar oppassen met Alec. Hij kan best.. laten we zeggen heel erg aantrekkelijk zijn en kan je makkelijk misleiden" zei ze half bezorgd.

Ik ben al 4jaar save. Dit jaar lukt me echt wel hoor. Dit jaar kan ik er makkelijk bij. Ik ben echt niet bang voor Alec. En als Alec mij zou willen misleiden zou die wel meer moeite moeten doen. Die 'badboy' charmes van hem werken niet bij mij.

Him or HimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu