4.

10 0 0
                                    

Volgende. Dag. *tam tam tammm*

Alec kwam binnen lopen, best wel logisch aangezien hij naar binnen moet, lopend. Maar aan de andere kant weer niet logisch wan- WACHT wat doet Alec in de les..? Hmm, me is confused.

Ik keek hem verbaasd aan en zag hem grijnzend naar me toe lopen. Wow, wow, wow dit mensje denkt toch niet dat hij ZOMAAR naast MIJ kan zitten? Wauw dat is wel echt de grap van het jaar hoor. Ik keek hem afkeurend aan. Als dit z'n plan is om mij te veroveren kan hij net zo goed een opleiding volgen. Geen succes dus.

Ik stopte alec van het lopen "wow wat ben jij van plan meneertje?!" Vroeg ik met een afkeurende blik. "Ik wou naast je komen zitten" zei hij met een grijns. Wow die mongool denkt vast en zeker dat het 1 April is, wat een mongo.

"Hey ik weet niet hoevaak jij van je fiets bent afgevallen vandaag, maar het is geen 1 April hoor. Ik heb geen tijd voor jou'n stomme grapjes die NIET eens grappig zijn" hij grinnikte. Wat loopt hij nou te grinniken, sinds wanneer is hij een paard. Deze dag wordt met de minuut raarder, echt hoor. "Nou dan ga ik wel naast selena zitten" zei hij geamuseerd. Ew, gross.

Ja nou ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk dat hij naast Selena gaat zitten nu ben ik stiekem wel jaloers. Een beetje maar hoor, ik beloof het.

Ik kreeg een appje van Jasmine binnen.  (ik had dit blok les met haar)

"Hey kiddo, ben er 't eerste, tweede & derde uur niet. Moet naar de ortho en daarna gelijk naar de dokter +  controle bij t ziekenhuis. Daardoor had  ik 't eerste uur vrij omdst t dus geen nut had om naar school te gaan dus zie je straks :)"

Verdomme, daar zit ik dan. 1e, 2e & 3e uur alleen. Love my life. Naja dat word dan maar slapen, het hele blok.

Opeens, echt gewoon opeens uit het niets, voelde ik een tik op m'n schouder. Ik tilde mn hoofd op en keek het persoon met een slaperig hoofd aan. "Aaah nee je hebt heel m'n droom verpest" hij lachte. Oke, z'n lach heeft het een BEETJE goed gemaakt. Aw, z'n lach is zo cute, wat een schatje is het toch. "STOP" ik plaatste zo snel mn handen op m'n mond en tegelijkertijd draaide iedereen zich om en keek me aan. Ik moet echt stoppen met telkens stop te roepen, dit loopt uit de hand.

"Maar alec, wát doe jij hier eigenlijk? Was mijn belediging niet genoeg?"
Hij glimlachte trots en schudde z'n hoofd nee. Nou zeg, ik heb wel 2seconde over die belediging nagedacht. Nu voel ik me beledigd. Heel erg beledigd. Ouch.

"Nou wat wil je en zeg niet zo iets cringy zoals 'jou' ofzo want als je dat wilt doen ga maar naar 1 van je sidechicks, dat ben ik dus NIÉT"
Hij lachte, alweer. Ik ben ook zo grappig. Ik weet het. "Nou, je zat hier zo alleen, ik dacht je kunt wel wat gezeldschap gebruiken" grijnsde hij.
Ik keek hem heel apart aan. "Van jou?" Zei ik terwijl ik naar hem wees. "Je verwachtte dat ik gezeldschap wou.. Van jou?" Herhaalde ik duidelijk terwijl ik hem nog raarder aankeek en naar hem wees. Hij knikte, wow deze jongen heeft wel een flinke val gemaakt toen hij van z'n fiets was gevallen tjeez.

"Hou je beledigingen maar voor je, in ieder geval we moeten dat project afmaken, dat isolatie ding. Dus wat dacht je vanmiddag?" Ik keek hem verbaasd aan, want 1. Dat hadden we toch al af? En 2. Sinds wanneer boeit school hem iets?? Ik denk dat hij een hersenschudding is opgelopen, for real tho.

"Huh we hadden het toch al af?" Vraag ik verward. "Ja en Nee. We hadden het plan van aanpak af, ja. Nu moeten we het ook daadwerkelijk gaan maken"
Oké dat is best wel heel erg logisch.
Wat heel niét logisch is voor Alec.
Wow, mindblow.

Ik keek alec achterdochtig aan. "Waar is alec en wat heb je met hem gedaan?!"
Hij glimlachte. "Vindt je deze alec niet leuk dan?"
DAT IS HET DUS. Ik vind deze alec WEL LEUK. Niet leuk, leuk, leuk. Maar gewoon, leuk, leuk. Snap je?!

"Ja dat is het dus, deze alec is wel leuk DUS STOP" zei ik zo snel mogelijk zo dat hij me niet zou horen en nooit met deze zin kon chanteren.
"Misschien is dit wel mijn nieuwe manier van versieren, misschien ook niet" wow, hij is echt slim. Dit is het punt waarop ik het heel erg eng begin te vinden, en me realiseer dat hij
gecontroleerd moet worden bij het ziekenhuis.
"Alec ik denk dat we het ziekenhuis moeten bellen, dit is niet gezond. Echt niet" zei ik oprecht bezorgd.

"Straks ben je opeens aardig tegen mensen.. dit kan toch niet" zei ik bezorgd. "Dus uit school weer naar mij?" Vroeg hij enthousiast. Langzaam knikte ik ja. De bel ging. "Dan zie ik je straks" zei hij terwijl hij z'n spullen pakten en als laatste gaf die mn een knipoog. O lord , help hem, of mij dat mag ook nog. Ik denk dat ik op dit moment meer hulp nodig heb. Nee, nee, nee laat maar. Die mongo van een Alec heeft op dit moment toch meer hulp nodig...

De dag ging langzaam voorbij, nog steeds was ik alles aan het uitrekenen en uitvogelen. Hoe kan het dat alec opeens aardig was en in de les zat. Ook jennifer is verbaasd, dus het ligt echt niet aan mij. 

Ik liep naar m'n fiets. "Ga je niet mee?" Vroeg een al te bekenden stem achter me. Pfff, ik heb op dit moment echt geen zin in alec. "Oh ja was ik helemaal vergeten, maar jij bent met de scooter dus ga maar alvast"

"Als jij je aan me vast houdt dan hoef je niet eens te fietsen en zijn we er binnen een paar minuten, ja?"

Wow dat was eigenlijk best wel chill, slim EN AARDIG. Hoe kan het dat hij met dit idee is gekomen en niet ik? Normaal kom ik altijd op de slimme ideeën. En niet hij, hij mag niet slim zijn. Ik ben de slimmie hiero, nu voel ik me dom.

Him or HimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu