5.

5 0 0
                                    

"Wil je wat drinken?" Vroeg Alec toen we eenmaal in de woonkamer zaten. Ik schudde nee. "Dus.. het project" begon ik maar. "Kunnen we gewoon even, echt gewoon heel even maar, niet aan school denken? Ik wil gewoon even kunnen ademen zonder aan school te denken of te werken. Ik weet dat je hier bent voor het project, maar het is echt maar voor even, alsjeblieft?!" Vroeg hij bijna smekend op z'n knieën. Ik knikte langzaam ja. Het kan geen kwaad, toch?

"Dus vertel is wat over jezelf" vroeg alec aan mij. Tja er valt niet wcht veel te vertellen. Ik ben een meisje, bruin haar, bruine ogen, niet zo lang, maar dat kan hij zelf ook wel zien. "Nou ik hou van slapen, eten, netflix en niks wat met school te maken heeft. Leuk leven he?! Oh ja en ben dol op muziek" zei ik trots. Hij lachte, aw die lach weer. "Heel leuk ja, ik had echt verwacht dat je van naar buiten gaan enzo hield" zei hij verrast.

"Ja, dat vind ik ook leuk. Vooral festivals! Daar ben ik gek op!! Gelukkig is het festival seizoen begonnen dus binnenkort zie je mij daar m'n leven leiden" zei ik trots met een glimlach. "Mag ik dan met je mee?" Vroeg hij lief. Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen, aw. "Ja, dat mag. Als je maar geen meisjes voor m'n gezicht gaat aflebberen. Echt ranzig als mensen dat zo voor je gezicht doen" pfff ja hoor daar had je h'm weer. Ik vroeg me al af wat die zolang weg deed. Die verdomde grijns.

"Aha, dus ik mag jou wel aflebberen?" Ik keek hem beledigd aan. Pardon, ik ben van goud gemaakt. Ik ben miljoenen waard, hij mag en kan mij überhaupt niet zomaar aflebberen. Tsss hij is m'n hond of chocola niet. "Je bent echt grappig wist je dat? Ik moet bijna lachen. HA" zei ik met het meest neutrale en serieuze gezicht. "Maar goed, heel toevallig echt heel toevallig is er aankomende Zaterdag een festival in Tiel. Als je wilt kun je wel mee met mij, Jamie, Jasmine en Maya. Moet je alleen wel 3 andere vrienden meenemen zodat we een even aantal zijn" shit mAn, waarom vroeg ik hem ookal weer mee?! Er ontstond een grijns op z'n gezicht. "Zal ik anders nu vragen of Felix, Gijs en Tim kunnen?" Ik glimlachte en knikte. TIM was niet normaal knap. Mooi gespierd, maar niet té gespierd. Hij was net een broer voor me. Gijs is m'n crush geweest. En felix... ja felix. Tja, ik kan er niet zoveel aan doen hé?! Maar ze zijn wel super lief. Echt hoor als iemand van hun me nu ten huwelijk zou vragen, zou ik zo ja zeggen. Tenzij felix het vraagt, denk ik dan. Ik weet het niet zo goed..
ik dwaal af.

"Ik bel ze wel even" zei alec. "Ja is goed ik app de meiden ook even"

--

{groepsapp}

Ik : heyo kiddo's ik heb een vraag wat eigenlijk geen vraag is want ik heb al ja gezegd oops-

Maya : oh nee, wat heb je nu weer gedaan...

Jamie : NEE MALIA HET IS TOCH NIET WAT IK DENK DAT HET IS?!1!

Jasmine : IK ZEG ALLEEN JA ALS FELIX, TIM EN GIJS MEEGAAN!2!2!

Maya : oh god, je meent dit niet ehh

Ik : oh hey kijk t's alweer tijd, moet eten hehe

Maya : Oh hEY kIjK t'S aLwEeR tIjD, MoEt eTeN hEhE.
het is 3 over 2uur s'middags en je bent bij alec, wat wil je eten?!

Jasmine : zeker z-

Jamie : JASMINE NASTY

ik : ey jasmine ik ben jou niet

Jasmine : niet zo gemeen ehh

Maya : waarom ben ik ookal weer
bevriend met jullie? I, have no clue.

Ik : omdat IK geweldig ben en de
andere zijn ook wel te doen

Jasmine : ik ben het geweldigst van allemaal

Jamie : ik ben het aller geweldigst

Maya : oh hey kijk daar zijn de drie biggetjes!

Jamie : waar?!!

Jasmine : ze heeft het over ons 3, domme mongo

Ik : ja joh mongo zelfs ik had het door

Maya : ik schaam me gewoon oprecht

Ik : hou ook van jou hoor maya luv u

Jasmine : maya ik hou oprecht met
heel mijn hart van jou

Jamie : heb jij die dan jasmine?

Maya : OKE malia hij mag mee maar alleen als ja je weet wel

Ik : ja ja alleen als Felix, Gijs & Tim meegaan!! Komt voorelkaar :)

Jasmine : maar malia wil je wel dat Felix komt?

Ik : nEe sHoOt mE pLeAsE

Maya : is het wel een goed idee dan?

Ik : komt wel goed, hoop ik

Jamie : zeker?

Ik : ja, ik bedoel het is verleden tijd. Het komt goed.

--
"En kunnen ze?" Vroeg ik aan alec die weer terug kwam van boven. Hij knikte enthousiast. "Is het trouwens oké als we meegaan?" Ik knikte ja. "Maar alec laat het project wel zitten we maken het wel een andere keer af, ik moet nu namelijk naar Jasmine en het is best belangrijk. Vind je het erg?"

"Nee joh, doe je ding. We maken het nog wel af. Zie je later lekke-" ik kapte hem af. Hij moet nu niet gebruik maken van mij liefdadigheid.

"Lekkere koekjes, ja die ga ik later ook nog even halen" er ontstond een grijns op z'n gezicht. Smcjakdjsohdsjs soms wat nu veranderd naar MEESTAL wil ik die grijns echt van z'n gezicht afslaan. "Zie je later" zei hij met een knipoog. En poefff ik liep weg.

JASMINE, ik moet nu echt naar jasmine. Dit gaat nooit goedkomen, ik heb namelijk 1 heel innie minnie klein dingetje niet verteld. Is het raar? Nah. Erg? Hopelijk niet. Noodzakkelijk? ZEKER.

--

A/n
Ik had echt teveel zelf lol toen ik dat gesprek tussen de meiden schreef. Ik vond het echt geweldig, zoiets zou ook echt bij mij gebeuren. Wat zou er trouwens zo noodzakkelijk zijn?
Misschien voelt ze toch wel wat voor Alec. Of heeft het iets met de andere jongens te maken? Misschien is er wel ooit iets gebeurt... Naja ik weet het al, maar jij nog niet hehehehe. Wil je het zo graag weten? Heel simpel....






















lees het volgende hoofdstuk ;)
Ha gotchuuuu.
Wauw me is sow funnie

Him or HimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu