School was nog steeds niet afgelopen als je dat dacht. Nog lang niet.
Hell was pas net begonnen.
En helaas had ik nu natuurkunde.Ik liep het natuurkunde lokaal in.
Ik ging keurig met m'n spullen aan een tafeltje zitten. Eindelijk kwam de docent binnen en raar genoeg kwam hij niet alleen binnen, maar met Alec?! Ik was verbaasd puur omdat Alec nooit optijd komt en ook nooit met een docent praat??!De docent wees naast het plekje naast mij en alec begon te grijnzen.
Hopend en biddend hoopte ik dat hij niet naast me ging zitten, maar die paar seconde bidden en hopen hielpen helaas niet."Hallo schoonh-"
"Malia. Malia is mijn naam"
"Maar ik vind schoonh-"
"Ja, maar ik niet. Ik heet malia dus
noem me dan ook malia"
"Ben je onge-"
"Nee, ik ben niet ongesteld"
"Zek-"
"Ja!"Alec grijnzde. Ugh, ik wou dat ik die grijns van z'n gezicht kon afslaan. Ondanks dat het hem soms, SOMS wel goed staat. Meestal niet.
Echt niet.
Hij was soms zo voorspelbaar. Altijd de badboy uithangen, altijd meisjes proberen te versieren, altijd z'n zin krijgen.
"Dames en heren mag ik even jullie aandacht?! Ik heb een nieuw tweetal project voor jullie. Jullie gaan met je buurvrouw of buurman die op dit moment naast je zit een isolatie project maken. Aangezien jullie dit 3jaar geleden ook hebben gehad en dit dus nog moeten weten zal dit heel makkelijk zijn"
Wacht. Wow. Zei ze nou net dat ik samen moet werken met Alec? Dit is echt de grap van het jaar! Ze denkt vast dat het nog 1 april is. Ja, dat zal het zijn!
Ik stak m'n vinger op en de docent kwam aangelopen. "Wat is er Malia?"
"Mevrouw ik hoorde net dat ik met Alec moet samenwerken. Alsin Alec"
De docent bleef knikken en lachte stiekem. "Mevrouw u weet toch wel dat 1 april al is geweest?! Is dit een grap of is dit omdat ik m'n werk niet had gemaakt? Want als dat het is dan.. dan haal ik het wel in! Nee, nee wacht dat is het niet! Is het omdat ik natuurkunde ooit sto-"Ik werd onderbrokken door een verwarrende maar lachende docent.
"Nee, nee malia dit is geen grap! En ja ik weet dat 1 april al is geweest!! Ik kan er niks aan veranderen sorry. Je zult het er mee moeten doen" ze liep weg voordat ik enig zins nog antwoord kon geven.Verdomme.
Ondertussen zat alec rustig op z'n telefoon instagram accounts van meisjes te bekijken.
Natuurlijk. Wat zou die anders doen?
Alec had door dat ik zat te staren en keek me grijnzend aan.
"Dus we gaan dat project gezellig samen maken?! Dat wordt gezellig" zei hij met een super grote grijns op zn gezicht.Ranzig.
"Grapjas die je d'r bent. Vandaag gelijk uit school gaan we eraan werken en maken we het af zodat ik niet meer samen met je hoef te zijn" zei ik frustrerend.
Hij kwam dichterbij, stopte bij m'n oor en fluisterde
"straks wil je alleen maar bij me zijn"
Zijn heette adem raakte mijn huid aan. Ergens vond ik het fijn, het gaf me rillingen, maar aan de andere kant vond ik het.. ik vond het..
Ja, wat vond ik er eigenlijk van?De bel ging. Kon het niet wat sneller bel?
"Na school bij de parkeerplaats. We gaan naar mijn huis" voor ik ook maar een woord kon zeggen was hij weg.
Fijn dit.
--
De laatste bel ging. Eindelijk kan ik naar huis.
Wacht.. had ik niet iets te doen vandaag? Oh ja, alec.
Langzaam en gefrustreerd liep ik naar de parkeerplaats. Ik keek om me heen maar geen Alec te bekennen. Jezus waar is dat kind dan ook wanneer je hem nodig hebt. Opgegeven moment hoorde ik lachende jongens. Ik draaide me om en zag alec en z'n 'vriendingroep'.Oh god. Hij zag er vreselijk goed uit. Maar dan ook echt. Z'n glimlach, lach, stem, lichaam. Ik had er nog niet echt opgelet, maar nu. Z'n ogen fonkelen zo schattig. Zulke mooie ogen, bruin, groenig, ik kan er in verzuipen.
Ik heb nog nooit zo'n mooi verschijnsel gezien. Ondanks het feit dat hij soms een té grote ego heeft en teveel aan meisjes denkt, is hij oke. Meer dan oke.
"Malia? Ga je nog ooit antwoord geven of?" Hoorde ik opeens. Ik schudde mezelf eventjes wakker van m'n mooie gedachtes. "Wacht wat? Sorry wat zei je?" Vroeg ik verward. "Gaan we nog of?" Zei hij lachend.
Verdomme. Shit, shit, shit.
"Stop!" Riep ik.
Snel plaatste ik m'n handen over m'n mond heen.
Verdomme malia dat hoefden hij niet te horen.Z'n lach is ook zo mooi, het moet gewoon stoppen! Het is niet eerlijk. Zo'n lach vraagt gewoon om genade.
"Sorry wat?" Vroeg hij verbaasd.
"Uhh het weer! Het moet stoppen met warm zijn!" Gebruikte ik als smoes.
Maar realiseerde me al snel dat, dat een somme zet was. Het was namelijk 10graden."Mali-" ik gaf hem de mogelijkheid niet om z'n zin ook af te maken en onderbrak hem "ik weet het, laat me gewoon oké?! kom we gaan" lachend maar verward startte hij de scooter en stak hij z'n hand uit om me achterop te helpen.
Hmm hij is dus een gentleman?
Okeee.. ga verder. Intressting.Grapje, ik ben save.
Hoop ik.
JE LEEST
Him or Him
RomanceMalia is een supper happy, sarcastisch meisje. Samen met Jennifer, jasmine & maya maakt ze super veel leuke dingen mee. Maar natuurlijk is dit geen boek zonder jongens. Namelijk Alec, Felix, Tim & Gijs. Als Alec haar probeert te versieren, kan ze w...