3.

11 0 0
                                    

Z'n huis was groot, niet té groot, meer normaal groot. In ieder geval het was niet zo'n reuze villa.
"Wat wil je drinken?" Vroeg hij.
"Water" zei ik simpel.
Hij knikte en verdween. Ik nam plaats op een lange witte bank. Het was mooi ,maar vooral strak ingericht.
Het was voorspelbaar.

Hij kwam terug met een glas water en ging naast me zitten, maar dan ook echt letterlijk. Geen enkele millimeter tussen ons verwijderd.

"Dus we moeten een isolatie project maken" zei ik. "Waarmee zullen we het isoleren?" Vroeg ik terwijl ik de bladeren uit m'n tas haalde.

Hij keek me grijzend aan."we kunnen dat project ook gewoon vergeten en iets anders doen" zei hij geamuseerd.

Alec, alec, alec toch

Ik lachte. "Wauw.. lieveschat ben je zo naïef om te denken dat ik zoals al die andere meisjes ben? Ik had je beter ingeschat" Zei ik. Alec plaatste z'n hand op z'n hart "wauw, dat was  een compliment maar tegelijkertijd ook een belediging"

Ik rolde met m'n ogen. "Ja, heel leuk allemaal kunnen we nu beginnen? Ik begin jou'n gezeldschap een beetje saai en irritant te vinden" glimlachte ik nep.

Hij keek me verbaasd aan "irritant? Ik doe niet eens iets" ik rolde alweer met m'n ogen. Jongens, echt hoor ze zijn zo ingewikkeld en naiëf. Ik begin bijna medelijden met ze krijgen.

"Jou'n aanwezigheid irriteert me" probeerde ik zo lief mogelijk uit te brengen. "Jou'n aanwezigheid amusserd mij anders heel erg hoor" zei hij grijnzend. Kon hij niet iets orginelers verzinnen? Wauw. "Nou dat is niet wederzijds meneertje, kunnen we nu beginnen?" Hij knikte.

2,5 uur later. Eindelijk. Ik ben verlost van dit super aantrekkelijke maar toch irritante wezen. "Nou zo erg was dat toch niet?" Vroeg hij met gefronste wenkbrauwen. Ik keek hem aan met de blik "you're kidding right?" Ik hoop voor h'm dat hij dat niet serieus meende. Want dit was nog erger dan de wiskunde les.

Oké héel misschien, maar ook echt HÉÉL misschien overdrijf ik. Maar kom op 2,5uur van je vrije tijd met hem besteden, dat wil je echt niet. Ondanks z'n super mooie, gespierde, strakke lichaam en zijn perfecte kaaklijn en dan heb ik het nog geen eens over z'n ogen. Oke ik dwaal af. Je wilt het niet. Zijn opmerkingen echt waar hoor, SHOOT ME.

"Moeten we vaker doen, alleen dan zonder huiswerk en dan misschien iets anders doen. Als je begrijpt wat ik bedoel" zei hij grijnzend. "Oke, luister is jij vies wezen. Ik ben ben een meisje met zelf-respect. Ik duik niet eventjes als een duiker het bed met jou in. En als jij echt zo graag na schooltijd met me wilt afspreken zul je wel meer dan je badboy charmes moeten gebruiken, maar ga d'r maar niet vanuit dat het je ooit zal lukken"

Waarschijnlijk gaat dit bij hem het ene oor in en het andere uit, maar goed. I tried.

"Dus als ik meer dan m'n charmes ga gebruiken kan ik heel misschien op een date met jou?" Vroeg hij.

Wow wow woooooow, waar wilt hij naartoe met dit? Probeert hij nu te zeggen dat hij met mij op date wilt, want boyyyyyyy daar zeg ik géén
tegen. HA gotchuuu.

"Als jij je nou eens fatsoenlijk gaat gedragen en je me kunt laten zien wat jij allemaal in petó hebt. Zal ik misschien, nogmaals, misschien over het idee nadenken, maar ga d'r maar niet vanuit" langzaam ontstond er een glimlach op zijn gezicht.

Ik snap niet waarom, want hij heeft de lotterij niet gewonnen en ik zou over het idee nadenken. Dus het blijft een nee. Im sawrry, of nee toch niet.

Soms echt heel soms vind ik mezelf echt een gemeen kind, maar ja soms moet dat. Anders leren mensen nooit normaal met je omgaan.

Ik moet toegeven, het was wel schattig toen alec zo wanhopig deed. WaChT MaLiA nIEt tE eNtHoUsIAsT. Stiekem is dit één van z'n trucjes. Ja, ja ik heb hem door hoor. Ik heb hem zojuist Exposed zonder dat hij het weet. Hiermee ga ik hem dus echt confronteren. Denk ik. Zal ik het doen? Ach joh, wat kan het kwaad? Waarschijnlijk gaat hij toch alleen maar stom staan grijzen.
Just. Like. Always.

Him or HimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu