7.

4 0 0
                                    

{Zaterdag}

Ik en de meiden hebben ons verzameled bij mijn huis. We gaan zometeen naar het festival en meeten de jongens dan daar. Ik heb me voorgenomen om gewoon normaa te doen tegen Felix. Dat is het beste.

De meiden en ik willen d'r echt super goed uitzien, we zijn ook echt al 2uur bezig met ons haar en met onze make-up zijn we al 45min mee bezig. Maar m'n outfit is wel echt een fleek.

--

Dit had Jasmine aan.

Dit had Jasmine aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit had Jamie aan.

Dit had Jamie aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit had ik aan.

En dit had Maya aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En dit had Maya aan.

--

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

--

"Meiden zijn jullie klaar? Het is nu namelijk wel tijd om te vertrekken" riep m'n moeder. M'n mams is zo lief om ons te brengen. Ik pakte m'n leren jack en trok hem aan. Jeez wat zien we er allemaal on fleek uit. Ik begin bijna jaloers te worden op ons, hehe. Ik en de meiden stormde naar beneden en liepen naar de auto. M'n moeder startte de motor en we reden weg.
Appel pop, here we come.

We zijn eindelijk aangekomen. M'n moeder had ons eerst bij ons hotel afgezet zodat we onze spullen daar konden droppen. Daarna reed ze ons nog naar het festival zelf.

"Waar zouden we de jongens eigenlijk meeten?" Vroeg maya.
"Volgens mij bij Stage B, waar Lil kleine en ronnie flex straks gaan optreden" zei jamie. "Oh ja, klopt" zei maya. "Laten we dan maar gaan hé" zei jasmine. Jasmine, droogkloot.

"Hé ze zouden toch bij Stage B zijn?" Zei Maya verbaasd.
"Klopt, daar zouden we inderdaad zijn" hoorde ik een stem achter me zeggen.
We draaide ons alle 4 om. En daar stonden ze hoor. De 4 meest aantrekkelijke, knappe, mooie jongens. Van de school dan eh. Ik zag ze met open mond kijken. Ze staarde ons van top tot teen aan. "Pas op straks vang je nog vliegen" zei jamie. Haha u funny. "Jullie zien er heel hot uit, mag ik dat zeggen?" Zei alec. Je hebt het al gezegd dumbass. "Jullie zien er niet verkeerd uit dames" zei Gijs. Kajdkajdd gijs is echt knap.

"Wat leuk jullie weer is te zien" riep jasmine enthousisast. Ze liep naar de jongens en gaf ze een knuffel, dat deed jamie ook, maya ook. En toen bleef ik over en tja toen moest ik het ook doen hé.

Tim knuffelde ik met gemak, tim is net m'n broer. Gijs knuffelde ik met LIEFDE. Bij alec ging ik half dood en eigenlijk knuffelde hij mij, want ik wou hem overslaan, lol. En toen kwam felix. Ik moest hem wel knuffelen, anders liet ik zien dt ik zwak was. En toen knuffelde ik hem, z'n zachte handen om me heen. Het voelde zo goed, zo onschuldig en lief. Net zoals daarvoor, het voelde veilig.

"Ik en Gijs gaan even drinken halen, willen jullie ook?" Vroeg alec. Iedereen schudde nee. "Wij gaan even naar een fatsoenlijke wc zoeken" zeiden maya en jasmine. En toen begon het, het awkward moment. Tim en jamie begonnen een gesprek. Ik en felix waren over. Shit, shit en nog is shit.

"Dus malia hoe gaat het?" Hoorde ik felix zeggen. Ik draaide me om en zag z'n mooie twinkelende bruine ogen. "Ja gaat wel, met jou?"

"Ja, het gaat goed! Heel goed zelfs" zei hij enthousiast. Ik knikte maar awkward ja en draaide me weer om. Ik had geen zin om normaal en spontaan tegen hem te doen. Hij hoefde het er echt niet in te wrijven hoe goed zijn leven met z'n vriendin op dit moment was. "Heb je al iemand gevonden?" Hoorde ik achter me. Ik draaide me weer om. "Nee felix, ik heb nog niemand gevonden" zei ik terwijl ik wegkeek. Ik had geen zin om dit gesprek verder te voeren. "Aha, jammer. Hopelijk vindt je gauw iemand"

Ja, hopelijk wel ja.

Eindelijk kwamen Gijs en alec weer terug. De eerste keer dat ik die zo gemist heb. En ook Maya en jasmine kwamen aangehuppeld. "Hoelaat komen ronnie en lil kleine?" Vroeg jasmine. "Volgens mij rond half 8 en om 10uur begint broederliefde als het goed is" zei gijs. Wist je, gijs is echt een schatje, hij is zo lief en mooi en pfff.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 02, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Him or HimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu