Αλεξ pov
Έλλη:Οχιιι αυτοοο ξεχααστεεε το δεν πρόκειται να δω ταινία τρομου...μετα για να πάω στο δωμάτιο μ να κοιμηθώ θα πηγαίνω σαν χεσμενη όχι...
Ειρήνη:Ναι παιδιά ουτε εγώ θελωω.
Αρης:Αμάν ρε κορίτσια πως κάνετε έτσι.
Φώτης:Ενα έργο είναι ρελαξ
Έλλη:Οχι δεν πρόκειται θα δουμε μια ωραία ταινία όλοι εκτός τρόμου.Ναι όπως καταλάβατε έχουμε κλείσει εδώ πέρα ακριβώς 1ωρα για να δουμε τι ταινία θα δουμε...αλλά δεν μπορούμε να δουμε θρίλερ διότι έχουμε και κάτι χεστρες στην παρεα.Αλλά τι να κάνουμε έχε χάρη π η μια είναι αδελφή τώρα το άλλο το ζώο δεν ξρ τι ρολο βαραει.
Και έτσι καταλήξαμε σε μια ταινία δράσης.Η ωρα είχε περάσει και όλοι ειχαμε αποκοιμηθεί.
Έλλη POV
Ειχαμε αποκοιμηθεί όλοι στους καναπέδες.Εγώ κατα κάποιον περίεργο τροπο βρέθηκα πανω στον αλεξ.Να μου θυμησετε να κάνω απολύμανση μετα.
Ναι άλλο που δεν θα θελες...
Αααα!!! ποια στην πάπια είσαι εσύ και τι θες από την ζωή μου.
Είμαι βιαστης και ήρθα να σου βιασω την ψυχη.
Ιιιι ψυχανωμαλεε
Η Ζουμπουλία σε Μαρανε τώρα.
Λεγε ποιος είσαι και τι θες.
Είμαι η πανέμορφη.εξυπνη και ταλαντούχα εσωτερική φωνουλα σου.
Γκούχου Γκούχου θα πνίγω στον ύπνο μου.Τι είσαι λέει?αχαχαχα...γεια Κώστα πως παει
Κώστα?σοβαρά?κορίτσι ειμαι.
Άντε ρεεε.Ε δεν πρζ θα σε λέω Κώστα σου πάει πιο πολύ.
Πάω να αυτοκτωνησω να γλυτωσω απο σένα.
Χαιρετησματα στον Πετρουλη καλέ.
Ναι ναι θα του πω Ντοντ γουορι.
Μέσα στα άγρια μεσάνυχτα άκουσα θορυβο.Εχεστηκα απο τον φόβο μου να πω την αλήθεια.Την αλλη φορά πρεπει να βάλω καμια πανα.Ηταν γύρω στις 3.
Πεταχτηκα απο τον φόβο μου και πήγα στην πόρτα να δω τι έκανε τόσο θορυβο.Μόλις ανοιξα είδα ενα μικρο γατάκι.
Εγώ:ωω γεια σου μικρουλι.τι κανεις μονο σου εδώ εξωω.
Γατάκι:μιααουυυ
Εγώ:τι ναι βρε τι θες.
?:να σε βιάσει.
Ακούω μια φωνη απο πίσω μ και τρομαζω.
Εγώ:ρε ηλιθιε προειδοποιούμε πρωτα.Κοντεψα να παθω ανακοπή ηλιθιε ε ηλιθιε.
Αλεξ:αχαχ να στο κάνω πιο συχνα τοτε.
Εγώ:ρε αι στο δια...δρομο.
Αλεξ:Καλά πιστεύεις οτι θα σ απαντήσει το γατι?
Εγώ:Όχι ηλιθιε.
Αλεξ:πφφ αστο μην μας πάθει κ τπτ το καημένο με σενα.
Θυμηστε μου καποτε να τον σκοτωσω και να τον δώσω στους δεινόσαυρους να τον φανε.
Και πέρνει το γατι.
Εγώ:εμ βέβαια είναι κ ίδιο ειδος με σένα λογικό να σε συμπαθει.
Αλεξ:θες κατι?
Εγώ:εεε όχιΚαι πέρνει το γιατί αγκαλιά και να βλέπεις τον αλεξ σε μια τέτοια φαση με το γατι...
Ακόμα και το γιατί είναι σε φαση "τι κανει τώρα αυτός ρε παιδιά να με βιάσει θέλει?".
Και ναι μετα ξαναπηγα για ύπνο και άφησα το "ζευγαρακι"να τα πουν.Όπα ο Άλεξ φιλοζωοςς😂
Σορρυ ηταν λίγο μικρουλι αλλά σύντομα θα ανεβασω κ άλλο κεφάλαιο.
Φιλιααα τα λέμε στο επόμενο αγγουρακιαα.😘😘
YOU ARE READING
Me With You?No way
Teen FictionΤι γίνεται όταν ενα κορίτσι και ενα αγορι τσακώνονται συνεχεια? Εκτός απο το να γίνεται ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος γινεται και κάτι άλλο...