Βλακα ουτε ψάρια να ταν.Ξέρετε πως είν τα ψάρια ετσι?Λοιπον σας το λέω παίζει να πεινανε αυτοι οι δύο.Τι σκατά.Θα φαγωθούν σε λίγο.Τι σε λίγο.Ηδη φαγώθηκαν.
Αχ την παει κ στην τουαλέτα μωρέ μπράβο.Αντε βρε και γω κουμπάρα.Με κλαδιά αγριελιάς θα σας παντρεψω.
Να πάθει κ καμια δηλητηρίαση η κουμπάρα να βρούμε γαλήνη.
Βασικά τώρα που το σκέφτομαι αμα αποκτησω κουμπαρα ξανθιά με βλέπω στο τρελοκομείο με ενέσεις για να ηρεμησω.Ναι τόσο καλά.
Διακρινω κάποιου ειδους ζήλιας?
Οχι δεν διακρίνεις!Να βάλεις γυαλιά μυωπιας εσυ γιατί πολλές κοτσανες πετάς τελευταια.
Οχι τόσες οσες εσυυ.
Αχχ θα παω ισόβια για κακοποίηση μπαμπουινωννν.
Για κάποιο λογο αρχίζω να πινω πολύ ποτό.
1 ποτηρακι.
2 ποτηράκια.
3 ποτηράκια.60 ποτηράκια.
Σκασε και μπερδευτηκα.
4 ποτηράκια.
Σε κάποιο σημείο τα χασα κ παίζει να πια και 20 δεν ξρ.
Αχ ζαλιζομαι.
Βλέπω το ζευγαρακι των χελωνων να βγαίνουν ικανοποιημένοι.
Οοοκκ θα το υποστω και αυτοο.Είναι που δεν ζηλευεις εσύ.
Μαα εγώ?Να ζηλεψω?
Πφφστ όχι βεβαια αποκλείεται.Ωω απλα παραδεξου το.Πες οτι τον θες τρέλα κ θα θελες να σαι στην θέση της ξανθιάς.
Ιουυυ ρε όχι τι μλκιες λες παλι.
Την αλήθεια λεωω.
Ααα για να σου πω Νίτσα Γλίτσα θα σε κοπανησω με την Βίτσα αν δεν το βουλωσεις(BlackUnicorn264😂)Εσύ ξες καλητέρα απο μένα?
Εμ ναιι!?Είμαι η συνείδηση ρε Μπούφε.Προφανώς κ ξρ.Τζισους εμπλεξα με τούβλο.
Δεν συνεχιζωωω.
Ενιωσα λίγο το στομάχι μ κάπως και αμέσως ετρεξα στην τουαλέτα.
Αμέσως τα ξερασα όλα.
Αχ ξελαφρωσα.
Πήγα να φύγω αλλά ξαφνικά...όλα μαυρισαν.Αλεξ POV
Εγώ:Ε παίδες πάω λιγο στο μπαθρουμ.
Είπα στα παιδιά.
Νίκος:Πρόσεχε μην κολλήσεις σε καμια λεκάνη.
Τον ακούω να λέει κ γυρίζω απότομα και τον μουτζωνω.Τα θέλει ο κωλος του.
ESTÁS LEYENDO
Me With You?No way
Novela JuvenilΤι γίνεται όταν ενα κορίτσι και ενα αγορι τσακώνονται συνεχεια? Εκτός απο το να γίνεται ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος γινεται και κάτι άλλο...