Σημερα Παρασκευη τελευταια μερα του σχολειου και εχουμε ξανα σαββατοκυριακο.
Σημερα ειναι κ η μερα που κανονισαμε με την ειρηνη...δεν ειμαι σιγουρη οτι θελω να παω.
Μηπως να της πω οτι με απηγαγαν εξωγηινοι?μπα ασε θα με αρχισει στις φαπες.
Εχω σχολασει τωρα και παω σπιτι.
Αυτο που αντικριζω μολις μπαινω μεσα δεν περιγραφεται...και εγω και ο Νικος ειμαστε σε φαση "γτφ".
Μαμα:i knoww iii cannn treeaatt youu betterrrr than heee caannn andd...
Εγω:μαμααα λυπησου τα τζαμιαα
Νικος:αμαν ρε μανα θες τα παιδια σου να μεινουν κουφαλογα?
Μαμα:αα για να σας πω επδ ειμαι μητερα δεν σημαινει οτι δν μπορω να διασκεδαζω και εγω.
Εγω:αυτο το λες διασκεδαση η σπασιμο τζαμιων?
Μαμα:τι ειπες?δεν ακουσαα.Λογικο αφου η μουσικη μας εχει ξεκουφανει
Εγω:λεωω φαιιι εχειιι?
Μαμα:οχι αν ειν παραγγειλετε να φατε.
Νικος:και εχω την απορια τι εκανε κ δεν μαγειρεψε σημερα...
Εγω:νομιζω βλεπεις τι εκανε...
Νικος:ρεε μαανααα λυπησου μας
Μαμα:βρε αι απο δω.
Και μεσα σε κλασματα δευτερολεπτου εξοκτευονται δυο μαξιλαρια στις μαπες κ τον δυο.
Εγω-Νικος:εειιι.
Μαμα:πηγαιντε πανω.
Εγω-Νικος:Μαλιστα καπετανιε
Και κανουμε οπως οι ναυτες και παμε πανω.Κλεισαμε την πορτα του δωματιου και δεν αντεξαμε σκασαμε στα γελια.
Νικος:την μαμα να την παμε στο the voice σιγουρα θα παρει την πρωτη θεση.
Εγω:τι λες ρε θα φυγουν ολοι απο εκει ακομα και οι κριτες.
Και αρχισαμε να γελαμε.Ειχε παει 4 η ωρα και στις 5 θα πηγαιναμε στην ειρηνη.
Πηγα εκανα μπανιο κ εβαλα προχειρα ρουχα.
Πηγα στο δωματιο του νικου για να δω τι κανει.Εγω:παναγια μου σε σταβλο μπηκα?
Νικος:τι θες μωρε
Εγω:ξες εχουμε να παμε στην ειρηνη το ξεχνας?
Νικος:καλα καλα σε λιγο θα κατεβω.
Εγω:ναι το σε λιγο σου εσενα ειν σε κανα δυωρο.
Νικος :ρε αι απο δω
Εγω:μμμ κλ κλΚαι πηγα κατω να περιμενω το ζωον να ετοιμαστει για να φυγουμε.
Επιτελους κατεβηκε.
Οφειλω να πω οτι τελικα εχω πολυ ομορφο αδελφο. Να γιατι ολες τρεχουν απο πισω του σαν σαρδελες.Νικος:εεε κοπελιαα ξυπνααα
Εγω:εεε?τι?
Νικος:αα καλα προχωραΦτασαμε εξω απο το σπιτι τους.Εχω ακομα απορια πως αυτοι οι δυο ειν αδελφια.Αυτη ειν ηλ-καλη.Ενω αυτος ξεβρασμα απο τον καταψυκτη.
Χτυπαμε το κουδουνι και ελπιζω να ανοιξει η ειρηνη.Αλλα οχι η τυχη με μισει ανοιξε η παπια.
Αλεξ:ελλη συγγνωμη αλλα η μητερα μου ειπε να μην αφησουμε να μπουν αδεσποτα στο σπιτι μας.
Εγω:τοτε εσυ γιατι εισαι μεσα?
Και πνιγει ενα γελακι ο νικος διπλα.
Πισω απο τον ιπποποταμο εμφανιζεται και μια φαλαινα ονοματι ειρηνη...α θα την σκοτωσω αυτην.Μολις με ειδε με τραβηξε μεσα.
Ειρηνη:παμε πανω.
Αλεξ:αντε σαν καλες φαλαινουλες που ειστε.
Εγω:μιλησε ρε φαλαινοπορδη?
Αλεξ:ναι μωρη σουπιοιδες πλασμα της κολασης.
Εγω:αι ρε παπιοιδες πλασμα της θαλασσας.
Αλεξ:τραβα πανω ρε μικρο.
Εγω:μικρο ειν αυτο που εχεις ηλιθιε.
Αλεξ:μωρη-
Νικ-ειρ:ΠΑΙΔΙΑ!
Εγ-Αλ:Τι?
Ειρηνη:σταματηστε!
Εγω:καλα δεν ασχολουμαι αλλο ιπποκαμπους τσαο.
Αλεξ:ουτε εγω με φωκιες.Και του βγαζω το μεσαιο μ δαχτυλο με πολυ αγαπη
Και ετσι πηγαμε πανω...
ESTÁS LEYENDO
Me With You?No way
Novela JuvenilΤι γίνεται όταν ενα κορίτσι και ενα αγορι τσακώνονται συνεχεια? Εκτός απο το να γίνεται ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος γινεται και κάτι άλλο...