Εχει περάσει μια βδομάδα απο τοτε που γνωρίσαμε τα παιδιά.Μπορω να πω οτι δεσαμε αρκετά.Απο οτι έμαθα θα μετακομίσουν στο σπίτι δίπλα απο το δικο μου το οποίο εδώ και καιρό ηταν σε πώληση.Γεειι θα ναι στο σχολείο μας.Αυτό σημαίνει οτι θα ναι μαζί μας.Γεειιι.
Α και τώρα που είπα σχολείο σε λιγες μέρες ξεκινάνε που αυτό σημαίνει οτι πρεπει να γυρισουμε πίσω Αθήνα.Γεεειιι.
Διακρινατε την ειρωνεία νομιζω.Τώρα αυτή την στιγμή βαριεμαι την ζωή μου.Παρολο που είμαστε στην θάλασσα.Ναιπ τώρα θα μου πείτε πως γίνετε να βαριεμαι.Ας πούμε οτι όλοι πήγαν μέσα στην θάλασσα εκτός απο μένα.Γιατί?Λογο της σημαιουλας.
Ελπίζω να καταλαβατε.
Την τύχη μου μέσα.
ώρες ώρες θα θελα να μουν αγορι.Χίλιες φορες Καλύτερα.Εύα:Ρε Έλλη ελα μέσα είναι ωραίο το νερό.
Εγώ:Πως να ρθω μωρή ενω έχω περίοδο?
Εύα:Ααα ναι σορρυ.
Εγώ:Συγχωρεμενη.Και παει πίσω στους αλλους.
Λέω να πάω στο σπίτι να φτιαξω καμια βαλίτσα.Παρολο που βαριεμαι.Αλλά πρεπει.Μην μείνω και εδώ πέρα.Αφού λοιπόν σηκωθω παίρνω την πετσέτα μου και την τιναζω λιγο.
Αλεξ:Τι κανεις μωρέ ανάπηρο?
Εγώ:εμ τιναζω την πετσέτα μου?
Αλεξ:Και βρηκες πανω μου?
Εγώ:Αχ σορρυ δεν σε είδα.
Είπα γεμάτη ειρωνεία.
Ηξερα οτι ηταν δίπλα μου αλλά ήθελα να του την σπασω.
Ποσό μαρεσει να τον νευριαζωω.Οση ωρα εγώ μηλουσα μονη μου αυτός πήρε ενα κουβαδάκι απο ενα μικρο παιδί.-Το καημενο το παιδι-και το γεμησε άμμο.
Εγώ:Ουτε να το σκέφτεσαι παλιό σουπιά.
Αλεξ:Για δοκίμασε με.
Και πριν προλαβω να απαντησω εξωκτευτηκε μισο κιλό άμμο στην μάπα μου.Εγώ:Φτου φτου
Εφτηνα όλη την ωρα άμμο απο το στόμα μου.
Αλεξ:Σαρεσε να σου δώσω κ άλλο?
Εγώ:Γκρρρρ την εβαψες ποντικομαμη.Λέω και ορμαω πανω του στην κυριολεξία.
Αλεξ:Αααα μωρή φάλαινα ασε το καημενο το κεφάλι μου θα το τραυματισεις και έχω μέσα τον πολύτιμο εγκέφαλο μουυυ.
Εγώ:Εγκέφαλο?Δεν νομιζω μάλλον άχυρο έχει εκεί μέσα.
Λέω καθώς του τραβούσα τα μαλλια κ αυτός πάλευε να με ριξει απο την πλάτη του.Μουαχα ποτε μην τα βάζεις μαζί μου κύρια κλασομπανιερα.
Και πριν προλαβω να κάνω οτιδήποτε αυτός με μια κινηση με ριχνει απότομα στην άμμο και αυτός απο πάνω μου.
Αλεξ:Τι εχεις να πεις τώρα γατουλα?
Δεν λέω τίποτα απλα τον κοιτω με ενα δολοφονικό ύφος.
Αλεξ:Μπα σου εφαγε η γάτα την γλώσσα?
Εγώ:Εαν συνεχίσεις να πετάς βλακιες θα φας κλωτσιά στα γαριδάκια σου.
Λέω και χαμογελω σαν τον τζόκερ.
Αμέσως γουρλωνει τα ματια του.Εγώ:Τι έγινε Αλεξουκο μας κοψανε την γλώσσα?
Λέω και γω με την σειρα μου.Δεν λέει τίποτα.
Απλα κοιτάει μια τα ματια μου και μια τα χείλη μου.
Με τρομάζει αυτό.
Σε αντίθεση όμως με μένα που έχω κολλήσει να κοιταω τον ωκεανό στα ματια.
Τόσο όμορφα.
Συνεχίζει να με κοιτάει και ξαφνικα...Μουαχαχα είμαι κακιά το ξέρω.Το εκοψα σε κρίσιμο σημείο.Και επίσης ξέρω οτι είναι πολυυ μικρο κεφάλαιο αλλά πραγματικα η έμπνευση ακόμα να ρθει εν έχω ιδέα τι να γράψω.Αλλά επειδή είμαι πολύ καλη ίσως ανεβασω και αυριο κεφάλαιο να μην σας κρατώ και σε πολύ αγωνία.Μην μου πάθετε και τίποτα και σας τρεχούμε.Επίσης ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΛΕ😂💘❤
Παει κ αυτό σε λίγο καλοκαιριιι😂.
Αυτά λοιποννν φιλάκια πολλαααααα😘😘💋
ESTÁS LEYENDO
Me With You?No way
Novela JuvenilΤι γίνεται όταν ενα κορίτσι και ενα αγορι τσακώνονται συνεχεια? Εκτός απο το να γίνεται ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος γινεται και κάτι άλλο...