15ο κεφαλαιο

35 7 5
                                    

Αλεξ POV

Η Έλλη ακόμα δεν έχει ανοίξει τα ματια της κ αυτό με τρομάζει.Δεν ξρ γτ.Απο την ωρα που την φεραμε σπίτι ειν ακόμα αναίσθητη.

Ειρήνη:Παιδιά θα της βάλω θερμόμετρο.
Βάζει το θερμόμετρο κ όλοι περιμενουμε με αγωνία να χτυπήσει.
"Μπιπ μπιπ"

Το κοιτά η ειρήνη και μετα μας κοιτά ολους με γουρλωμενα.ματια.

Νίκος:Τι λέει?
Ειρήνη:40 πυρετό.
Ιών:Τιιι ομγγ πως.
Εγώ:Να σ θυμησω έβρεχε οποτε λογικό τόση ωρα εξω μονη της.

Η ειρήνη βάζει την παλάμη της στο μέτωπο της.

Ειρήνη:Παιδιά αυτή παρα καίει.
Εγώ:Θα κάτσω εγώ να την προσέχω.Πηγαιντε να ξεκουραστειτε.
Φώτης:Είσαι σίγουρος ρε?
Εγώ:Ναι πηγαιντε.

Και ναιπ.Ετσι έφυγαν όλοι κ έμεινα να προσέχω το μικρο γίδι.


Ελλης pov

Το κορίτσι απο εκείνη την φωτογραφια στο σπίτι είναι εδώ.Την βλέπω στο όνειρο μου.Ειναι απέναντι μου.Ομως...κρατάει κάτι στο χερι της...κάτι μεταλλικό...ωω όχι ειναι ενα μαχαίρι.

Κορίτσι:Θέλεις να παίξουμε?
Μου είπε και εγώ την παρατηρούσα στο προσωπο της το οποίο δεν ειχε καν ματια.Τζισους ανατριχιαζω.
Αμάν ρε κοπέλια πολύ κριπι να πούμε.
Με ξανά ρωτα.

Κορίτσι:Θέλεις να παίξουμε?
Λέει ενω πλησιάζει μπροστά εγώ δεν λέω τίποτα κάνω απλα βηματα προς τα πίσω.

Ξαφνικα απο πίσω της εμφανιζεται ο Αλεξ.Τι σκατά ακόμα κ στο όνειρο μου?

Αλεξ:ΕΛΛΗ
Ξαφνικα το κορίτσι κανει μια απότομη κινηση προς τα πίσω και τον μαχαιρώνει...έτσι απλα.

Εγώ:ΟΧΙΙΙΙ
Φωνάζω και πεταγομαι απο το κρεβάτι κατα ιδρωμενη.Δεν ξέρω γτ φοβήθηκα τόσο.

Το φως ανοίγει κ βλέπω τον Αλεξ να είν τρομαγμένος κ να έρχεται προς το μέρος μου.

Αλεξ:Ελλη τι έγινε?Ηρέμησε ενας εφιάλτης ηταν.
Εγώ:Ομγ τρομαξα τόσο πολύ και δεν ξέρω το λογο.
Ελεγα κλαίγοντας πια..
Αλεξ:Ει ει ηρέμησε.Μπορείς να μ πεις τι ειδες?
Και με πήρε στην αγκαλιά τ.
Εγώ:Ει-Ειδα εκεινο τ-το κορίτσι απο την φωτογραφία στο σπίτι να σε μαχαιρώνει.
Είπα κ ξέσπασα παλι σε κλαματα ενω ήμουν ακόμα στην αγκαλιά του.Ενιωθα τόσο ασφάλεια.
Αλεξ:Ει...ει ηρέμησε κανεις δεν θα με μαχαιρώσει ποτε.
Εγώ:Μπο-Μπορεις να κοιμηθεις μαζί μ?
Αλεξ:Ναι...ναι ελα.
Ξάπλωσε και άνοιξε το χερι ως ένδειξη να πεσω στην αγκαλιά του.
Ετσι αμεσως πήγα και χουζουρεψα στην ζέστη και φιλόξενη αγκαλιά του κ έτσι με Πήρε ένας γλυκός ύπνος.










Πρώτου με αποκεφαλισετε και με πεταξετε στους δεινόσαυρους να με φάνε να σας εξηγήσω.Ναι ξέρω είν πολυυυ μικρό κεφάλαιο αλλά όπως είπα η έμπνευση δεν ήρθε ακόμα.
Αλλα υπόσχομαι στο τάφο του χάμστερ μου οτι θα ανεβασω παλι πολύ σύντομα.
Οποτε φιλάκια😘
Επίσης να πω πως θα μπουν καινούριοι χαρακτήρες σε επομενα κεφάλαια.😉😘❤




Me With You?No wayWhere stories live. Discover now