Μόλις ξυπνησα ηταν ακόμα νωρίς και δεν ήθελα να μείνω σπίτι.Μόλις σηκώθηκα εντελώς είδα και το καλυτερο θέαμα παιδιά.
Ο Αλεξ με πιτζαμα παντα.Οκευ παιδιά αυτό ηταν το αποκορύφωμα του αιωνα.
Και επειδή εγώ σαν καλό παιδι που είμαι πήρα το κινητό μου και τον τραβηξα φωτογραφία χωρις να το καταλάβει.Χεχεχε Εκδίκηση.Αφού λοιπον σηκωθηκα ετοιμαστηκα και πήγα μια βόλτα στο παρκο που ηταν λίγο ποιο δίπλα.
Εβαλα λοιπον τα ακουστικα μου,την μουσική μου και αρχησα να περπαταω.
Σε κάποια φαση μου πέφτουν κάτω τα κλειδιά και σκιβω να τα πιάσω.Ομως πριν προλαβω να σηκωθω ξαφνικα βρίσκομαι κάτω στο πατωμα.
Μα τι στο...Ωω μα φυσικά αφού ενα ήλιθιο, τυφλό ζώο με σκειτμπορντ έπεσε πανω μου.Καλά βρε πουλάκια μου τον οφθαλμίατρο γτ τον έχουμε?Για διακόσμηση?
?:Ω συγγνώμη δεν εβλεπα.Είσαι καλά?
Λέει και μ δίνει το χερι να σηκωθω.
Εγω:Ε ναι ναι.
?:Αχιλλέας, χαρηκα.
Λέει με ενα χαμόγελο και μ τείνει το χερι για χειραψία.
Εγω:Ελλη,παρομοίως.
Λέω επίσης με ενα χαμόγελο.Τρ που τον παρατηρώ καλυτερα...καλέ αυτός είναι θεός.
Απαπα τι ματια είν αυτά παιδι μου.
Παει θα με μαζεύουν με τα κουταλακια γλυκού.?:Ρε Αχιλλέα άντε μια ωρα μας γκαστρωσες.
Λέει μια γυναικεία φωνη πίσω απο τον Αχιλλέα.
Αχιλ:Εμμ Ελλη απο εδώ να σου γνωρίσω την αδελφή μου την Εύα.
Λέει και την κοιτάει κάπως.
Εύα:Γεια χαρηκα.
Λέει χαρούμενη.
Εγώ:Και γωω.
Αχιλ:Λοιπον Ελλη απο που είσαι και ποσο χρονων είσαι?
Εγω:Ειμαι 16 και είμαι απο Αθήνα.Εσείς?
Αχιλ:Εγώ είμαι 17 και η Εύα 16 έχετε ίδια ηλικία.Εμεις είμαστε απο εδω αλλά σε λίγο καιρό θα μετακομισουμε Αθήνα για κάποιους λόγους.Εσύ τι κανεις εδώ στα μέρη μας?
Εγώ:Ηρθαμε διακοπές με την παρέα μου.
Εύα:Ουυυ να μας τους γνωρίσεις.
Εγώ:Αμεεε.
YOU ARE READING
Me With You?No way
Teen FictionΤι γίνεται όταν ενα κορίτσι και ενα αγορι τσακώνονται συνεχεια? Εκτός απο το να γίνεται ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος γινεται και κάτι άλλο...