21ο κεφαλαιο

64 7 0
                                    

Ξαφνικα...ένωσε τα χείλη μας.
Εγώ είχα γίνει κόκκαλο και είχα γουρλωσει τα ματια μου.Ναιπ παλι κουκουβάγια φαση.Σε αντίθεση με αυτον π είχα κλείσει τα ματια του.Μετα απο λιγα δευτερόλεπτα συνηλθα,εκλεισα τα ματια και συμμετηχα κ γω στο φιλί.Φάνηκε να ξαφνιάστηκε αλλά συνέχισε.

Μετα απο λίγο σταμάτησε το φιλί για να βρούμε τις ανάσες μας παλι.

Αλεξ:Μην το πάρεις πανω σου αυτό το φιλί δεν ηταν τίποτα.
Εγώ:Τι έννοεις?
Αλεξ:Απλό!Ηταν θάρρος και το εκανα.
Εγώ:Δλδ μ λες οτι δεν σημαίνει τίποτα για σένα όλο αυτό?
Αλεξ:Ναι.
Λέει και ανασηκώνει τους ώμους του.
Εγώ:Μάλιστα.
Λέω με νεύρα κ τον διωχνω απο πανω μου.

Με δάκρυα στα ματια παιρνω τα πράγματα μου κ φεύγω.Δεν θέλω να τον βλέπω.Το πρωτο μου φιλί να είν ενα τίποτα.Γι αυτόν τίποτα δεν τον νοιάζει.Ολά είναι ενα τίποτα.Ομως για μενα είν αλλιως τα πραγματα.Μου ξύπνησε μέσα μου αλλά συναισθήματα εκτός απο θυμό γι αυτον.Τώρα θα μου πείτε όμως γτ κάνω σαν υστερική φώκια που της πήραν το παιδι αλλά δεν τον αντεχω άλλο πραγματικά.Συνέχεια να με φίλα χωρίς λογο,να λέει πραγματα που με πληγωνουν ε αμα δεν του ερθει καμια μέρα το ψυγείο στο κεφάλι να μην με λένε Ελλη.

Δεν έβλεπα καν που πηγαινα αφού πια εκλεγα και εφτασα επιτέλους σπίτι αφού έσπρωξα σχεδόν τους πάντες κ με εβριζαν.Σορρυ people λες και δεν έχετε δει ξανά κοπελα να κλαίει.

Πήγα στο δωμάτιο μου και εκλεισα την πορτα δυνατά.Παιζει να την εσπασα αλλά υγεια.Δεν.με νοιάζει τίποτα τώρα.

Είναι που τον αγαπάς

Αρε Βρασίδα καλά που έχω κ σένα.

Ναι ευτυχώς.

Πφφφφ.

Πφουξις πρέπει καποτε να το παραδεχτεις οτι τον αγαπάς.

ίσως να μου αρέσει λίγο...αλλά δεν ξρ...

Ανάμικτα συναισθήματα...

Ναιπ αυτό...

Ακουσα θόρυβο απο κάτω που αυτό σημαίνει οτι γύρισαν.Αμέσως σηκωθηκα και κλειδωσα την πκδτα να μην μπει κανεις.Δεν.έχω όρεξη να δω κανεναν.

Νικος:ΕΛΛΗΗΗ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ?
Δεν απαντώ δεν θέλω.
Ακούω βήματα στις σκάλες.
Ρε σεις μπας και ειμ κάνας λυκάνθρωπος?Ακούω τα παντα σήμερα.
Ειρήνη:Ελλη είσαι μέσα?
Δεν απαντώ παλι.
Παει να ανηξει την πόρτα αλλά κτλαβαινει οτι είν κλειδωμένη.

Ειρήνη:Ελλη άνοιξε μου σε παρακαλώ.
Εγώ:Οχι αφήστε με ήσυχη.
Ειρήνη:Ελα βρε αγάπη μου αφού τον ξες τον αδελφό μου.
Εγώ:Δεν με νοιάζει φύγετε θέλω να μείνω μονη.
Ειρήνη:Μόλις νιωσεις καλυτερα σε παρακαλώ κατεβα.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 17, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Me With You?No wayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora