ÖNSÖZ

654 6 1
                                    


Değerli okurlarım;

Bu kitabı kişisel gelişim üzerine yazılmış kitapları okuyup ta bir çoğunun diğerinden farklı olmadığını anlayınca yazmaya karar verdim. Benim kitabım KİŞİSEL GELİŞİM konulu bir kitap olmayacak.

Bu kitabı okuyup okumamak sizlerin bileceği bir konu olduğu için sizlere tavsiyelerde bulunmayacağım ve içeriğini anlatmayacağım. Farklı bir giriş olduğunun farkındayım, lakin kimsenin hür iradesine karışmaya da hakkım olmadığının farkındayım.

Bu kitabı okumak istemeyen arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim. Zamanınızın bir kısmını bana ayırdınız. Sizlere hayatınız boyunca sağlıklı ve mutlu ömürler dilerim.

Bu kitabı okumaya karar vermiş arkadaşlarımdan da çok özür dilerim zamanınızdan çalmış gibi oluyorum, hakkınızı helal edin.

Bu kitabı okuyup bana karşı oluşan düşüncelerinize saygı gösteririm, ama sizlere saygı duymam. Sizlerde bana saygı duymak zorunda değilsiniz, fakat emeğime ve düşüncelerime saygı göstermenizi umut ederim.

Sözlerimi daha fazla uzatmadan kitabıma başlayım sizlerinde değerli zamanını daha fazla çalmayım.

                                                                                                                                                         Saygılarımla!...

                                                                                                                                                                         EKC

BEN KENDİMİM YA SEN KİMSİN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin