„Faith, vstávaj." Nespokojne som zamrnčala a prehodila sa na druhú stranu. „Počuješ? Vstávaj!" Pomaly som otvárala oči a povzdychla si, keď som zistila, že naozaj nie som vo svojej izbe a že to celé nebol len sen.
„Konečne." Zrak som upriamila na Anne, ktorá nado mnou stála s rukami vbok a mračila sa. No, z nás asi kamarátky nebudú.
„Prečo si spala v oblečení? Pozri, všetko máš pokrčené." Obzerala si ma s odporom.
„Zaspala som skôr, ako som sa stihla prezliecť do pyžamy." Posadila som sa na posteľ a rukou si prešla po vlasoch.
„Dobre. Poď na raňajky, a potom sa choď dať do poriadku, o pár hodín sa vydávaš." Pri poslednom slove sa ešte viac zamračila. Otočila sa na päte a vypochodovala z izby.
Pomyslela som si, že takéto zobúdzanie už nechcem zažiť.
„Ach," hodila som sa naspäť do postele a zavrela oči. Potom som si spomenula na zastrašujúci výraz Anne a radšej vstala. Nechcela som, aby mi tu znova napochodovala s tým jej výrazom alá som pani všetkého a ty si obyčajná nula.
Vlasy som si stiahla do gumičky, rukou si prešla po pokrčenom tričku a urobila rannú hygienu.
Vyšla som z izby a dezorientovane sa obzerala okolo seba. Všade boli samé uličky a schody, mala som čo robiť, aby som si spomenula na to, akou cestou som sa do izby dostala včera.
„Rovno a doľava." Dievča, ktoré nás včera privítalo u dverí okolo mňa prešla a usmiala sa. Poďakovala som sa jej a šla smerom, ktorý mi poradila.
„Dobré ráno." Pozdravila som celú rodinu, ktorá si ma obzerala. Anne len pohoršene krútila hlavou, Robin a strýko Edward sa na mňa prívetivo usmievali, Patricia len vystrúhala nejakú grimasu a Niall mi zamával.
Sadla som si ku starej mame a dala jej pusu na líce. Všimla som si, že stolička, ktorá patrila Harrymu, bola prázdna.
„Dobré ráno, prepáčte, že meškám." Harry vošiel do jedálne a sadol si oproti mne. Dal Anne pusu na líce a zobral si croissant.
„Ako si sa vyspala, moja?"
„Dobre, strýko, ďakujem." Usmiala som sa naňho.
„V tých šatách určite." Otočila som zamračenú tvár na Anne, ktorá si len nevinne usrkávala z kávy. Niall, Patricia a Harry sa uchechli. Zahryzla som si do jazyka, aby som nepovedala niečo hnusné a pohľad venovala prázdnemu tanieru. Stará mama mi povzbudivo stiskla stehno.
Radšej som si zobrala croissant a odlomila si z neho. Cítila som na sebe intenzívny pohľad, tak som zdvihla zrak, aby som zistila, komu patrí. Prekvapilo ma, keď pohľad smeroval od Harryho. Ten hneď pokrútil hlavou a venoval sa raňajkám.
Ignorovala som čudný pocit na hrudi a ako on, začala sa venovať raňajkám.
Nobody's point of view
Harry sa prechádzal po izbe so sklonenou hlavou. Jediný pocit, ktorý cítil, bol ten, že Faith za manželku nechce, ale už sa z toho nemal ako vymotať. Nie teraz, keď bol oblečený do smokingu a sobášiaci mal každú chvíľu prísť.
Preklínal ten deň, keď sa na to odovzdávanie dotrepal na mol. Vedel, že to bola najväčšia chyba jeho života za ktorú zaplatí aj Faith, ktorá za nič nemohla.
Pozrel sa na hodinky a zistil, že kým vstúpi do pekla, zostáva ešte 5 minút. Túžobne sa pozrel na okno. Hlavou mu prebehla myšlienka, že by odtiaľ rád skočil a utiekol.
ESTÁS LEYENDO
Forced Marriage (h.s.)
FanficStratil všetko, čo mal. Všetko, čo miloval viac ako svoj život. Potom sa tu objavila ona a znova mu ukázala zmysel života.