Šla jsem tedy nahoru, a vešla do pokoje číslo 11. A tam byla holka, dost dost vyhublá byla to hodně tmavovlasá blondýna středně dlouhý vlasy a měla drdol šedou mikinu a černý legíny.
,,To ti to ale trvalo. Takže to ty budeš mít semnou pokoj?"
Jen jsem kývla. A koukala jsem se na ní koukala jsme se jak je vyhublá nebylo to tak extrémní ale i tak.
,,Emm...Asi tě zajímá moje. postava?"
,,Eee..."
,,V pohodě skoro všechny to zajímá. Víš asi v 6. třídě jsem přestala snídat a vynechal jsem i svačinu a jim jen obědy a někdy i večeře. No a moje tělo si zvyklo na tenhle režim. No a ne že bych byla nějaká sportovkině ale běhala jsem a i běhám takže tak."
,,Aha to jsem nevěděla, promiň..."
,,V pohodě. Btw dneska večer je velká školní párty, je to taková seznamovací párty, půjdeš?"
,,Noo tak proč ne."
,,Super. Jo a skoro všichni se dělí na skupiny. Jsou tři skupiny. Sportovci, Rebelové a Šprti. A vlastně od každý skupiny dostáváš body. Třeba jeden bod můžeš dostat za to když budes mít za kamarády například 2 rebely tak dostaneš 1 bod od rebelů nejvíc kolik můžeš dostat je 10 bodů."
,,A co když budu mít za kamarády 2 rebely a 2 sportovce?"
,,No tak budeš mít 1 bod od sportovců a 1 od rebelů"
,,Ahaa jasný chápu. A ty jsi v jaký skupině?"
,,Emm...já mám nula bodů všude nejsme moc společenskej tip stačí mi sluchátka a mobil a jsme šťastná. Navíc všichni říkaj jak jsem zlá takže je zbytečný si s nima povídat"
Ale teď máš mě a my můžeme být kamarádky.
Jen se pousmála.
,,Děkuju..."
Chvilku bylo ticho.
,,Jo málem bych zapomněla jmenuju se Katelyn Adams ale říkej mi Kate a je mi 18. A jak se jmenuješ ty?"
,,Violett Cross. Je mi 17. A jinak máš pěkný jméno."
,,Jo děkuju, to ty taky. No a co si teď vybalit a pak tě půjdu provést?"
,,Jo to beru."
,,A nechceš pomoct? Nemá totiž teď nic na práci, a ve dvou nám to půjde rychleji."
,,Jo tak jo, děkuju."
Když jsme dovybalily tak mě šla provést.
ČTEŠ
Poslední šance
RomansPříběh je o holce která je na univerzitě, ale není to jen tak lehké jak se zdá...