#bab 8

42 0 0
                                    

"Iya ke , terima kasih sbb puji Sarah and terima kasih sbb belikan baju ni utk Sarah , kata dh lambat jom la kita pegi but kita nk pegi mana sekarang ni"kata Sarah kpd Dato Rizal sambil menepuk bahu Dato Rizal." Ha ,Sarah ckp apa tadi , ouh ye kita dh lambat jom la kita pegi dulu"kata Dato Rizal yg sambil menuju ke arah kereta sambil membukakan pintu utk Sarah , Sarah juga hairan dgn gaya pak ngahnya itu?.Semasa dlm kereta Sarah melihat Dato Rizal menuju ke arah lapangan terbang KLIA "Pak ngah kita nk ke mana ni , ni bukan jln nk pegi KLIA ke ? Pak ngah nk ambik sapa"kata Sarah kpd Dato Rizal tetapi Dato Rizal hanya mendiamkan diri , utk Dato Rizal tidak mahu menjawab pertanyaan Sarah , Dato Rizal menguatkan radio.

Kemudia Dato Rizal membawa Sarah memasuki KLIA , mereka duduk di suatu kawasan menunggu , Dato Rizal hanya melihat telifonnya sahaja dan Sarah masih tidak tahu siapa yg ditunggu oleh Dato Rizal , Dato Rizal mendapat satu panggilan telifon , tiba-tiba mata Sarah di tutup oleh seseorg "Okey cuba teka sapa ni"org yg menutup mata Sarah itu berkata.Lalu Sarah berkata "siapa plk ni"sambil tersenyum😊 , kemudian Sarah memegang tangan itu lalu menoleh kebelakang."Ehh , Abg Azmi (satu-satunya Abg kandung Sarah iaitu Abg Azmi) , bila Abg Azmi blk knp tak bgtahu"kata Sarah kpd Abgnya sambil tersenyum kegembiraan."Abg blk tak lama pun just 6 bulan je sbb cuti sekarang ni , and cantiknya adik Abg sorang ni , dah mcm bidadari dh , bila beli baju ni cantik sgt"kata Abg Azmi kpd Sarah dgn terkejut perubahan gaya Sarah itu."Baju ni pak ngah yg belikan utk Sarah ,ehh wait sekarang ni pak ngah dh tahu la yg Abg Azmi nk blk hari ni knp tak bgtahu ouh jd sekarang ni Abg Azmi dh plan dgn pak ngah erm ,bagus² rahsia dari Sarah"kata Sarah sambil melihat pak ngah dan Abg Azmi sambil tersenyum.😂😂😂 Abg Azmi dan Dato Rizal hanya tertawa dgn gelagat Sarah.

Bersambung
#HartaBukanSegala-Galanya
#KisahHidupSarah
#JanganTamak
#TerimaKasih

Kisah Hidup SarahWhere stories live. Discover now