#bab 10

33 0 0
                                    

Semasa Sarah sedang termenung Abg Azmi , Abg Adi dan Dato Rizal telah merancang utk mengejutkan Sarah drpd blkg seperti di KLIA."Sarah!!!"mereka menyebut nama Sarah secara serentak blh pecah cermin mendengar semasa itu Sarah sedang mengangkat tangan dan cawan berada di mulut Sarah lalu air coffee itu tersembur dari mulut Sarah.Mereka semua hanya tertawakan Sarah😂😂😂 , selepas itu Sarah membuat muka seperti merajuk tetapi mereka tahu cara utk memujuknya"Ala-ala kesian adik kesayangan Abg Azmi ni meh sini Abg tlg lapkan mulut Sarah tu"Kata Abg Azmi lalu pantas Abg Azmi ambil sapu tangan di dalam poket seluarnya dan lapkan mulut Sarah itu.Niat mereka yg sebenarnya adalah utk memberikan sesuatu kepada Sarah."Okay Abg Azmi kan dah lama tak jumpa Sarah , ni Abg ada belikan something utk Sarah"kata Azmi sambil mengangkat hadiah di at as meja di hadapan muka Sarah."Wow!cantiknya jam ni Abg , limited kan jam ni mana Abg tahu Sarah tgh cari jam ni"kata Sarah yg teruja dgn pemberian Abg Azmi itu."Mestila Abg tahu Sarah tu kan satu-satunya adik Abg tak kan Abg blh lupakan Sarah"kata Abg Azmi."Terima kasih bang , sayang Abg"kata Sarah lalu Sarah memeluk Abg Azmi "Sama - sama Sarah , Abg pon sayang Sarah"."Ehhh , bukan Abg Azmi je yg ada hadiah utk Sarah , Abg Adi pon ada hadiah utk Sarah"Kata Abg Adi sambil mengeluarkanhadiah itu drpd bawah meja yg mereka duduk."Wow!kasut adidas ni mmg dh lama Sarah cari mcm mana Abg Adi tahu , kasut ni limited edition kan x byk di keluarkan dkt Malaysia"kata Sarah yg teruja itu "Mmg limited pun Sarah , Abg beratur 5jam tau nk dptkan kasut tu utk Sarah sbb Abg tahu Sarah suka sbb tu Abg tunggu jgk utk belikan kasut tu utk Sarah"kata Abg Adi sambil memeluk Abg Adi.."Terima kasih Abg sbb belikan kasut ni utk Sarah"kata Sarah yg sgt gembira itu."Amboi-amboi mentang-mentang Abg Adi dgn Abg Azmi bg hadiah terus syg ehh pak ngah ni"kata Dato Rizal yg ddk di hadapan Sarah bercakap seperti cemburu dgn Abg Adi dan Abg Azmi."Mana ada Sarah syg semua org dlm rumah ni"kata Sarah kepada Dato Rizal , dan semua yg berada die situ hanya tersenyum dgn kata-kata Sarah itu.
Selelas beberapa minit mereka berbual mereka semua naik ke bilik masing-masing.

Bersambung
#KisahHidupSarah
#DuitBukanSegala-Galanya
#JanganTamak
#Terima Kasih

Jika ada kesalahan ejaan saya ingin mohon maaf

Kisah Hidup SarahWhere stories live. Discover now