#bab 9

32 0 0
                                    

"Okay sekarang ni korang nk pegi mana pak ngah akan jd driver utk korang"kata Dato Rizal kpd abg Azmi dan Sarah dgn muka gembira."Erm nk pegi mana ehh...apa kata kita just ronda-ronda KL je"kata Abg Azmi dan Sarah hanya mengikut shj kata-kata abgnya itu.Semasa mereka on the way ke tempat letak kereta Dato Rizal mendapat satu panggilan telefon , Abg Azmi dan Sarah memasuki sebuah kedai coklat yg berada di dlm KLIA itu.

Semasa perbualan Dato Rizal dan Dato Hisham

Dato Rizal
Assalammualaikum , knp Abg Sham call Zal ni?

Dato Hisham
Waalaikummussalam kau ada dkt mana sekarang ni?

Dato Rizal
Ada dkt KLIA hari ni kan Azmi blk so sbb tu yg bwk Sarah lagipun dkt office bukan ada keje pun knp bang.

Dato Hisham
Abg lupa yg hari ni Adi(anak tunggal Dato Hisham) blk KL and then Abg igt yg kau nk pegi sana tu yg Abg nk ko ambik Adi tu blh tak lps tu ko bwk la diaorg semua jln-jln dkt KL ni.Dia maybe sampai tak lama lagi mungkin dlm 15 minit je ko tunggu dkt sana , Abg busy hari ni sbb Ahmad kan tak ada dkt Malaysia sekarang ni.

Dato Rizal
Erm,klau mcm tu kitaorg tunggu je la Adi dkt sini sbb kitaorg pun nk jln-jln dkt KL , alang-alang baik pergi sekali bukan selalu dpt luangkan masa sama-sama.

Selpas 5 minit perbualan mereka talian di matikan oleh Dato Hisham

Kemudian mereka menunggu Abg Adi tetapi mereka tetap rahsiakan drpd Sarah.Selepas menunggu selama 15 minit Abg Adi dtg dari blkg mengejutkan Sarah , lalu mereka tertawa dgn gelagat Sarah itu😂😂😂.
Lalu mereka minum petang di sebuah restoran selepas 2 ke 3 jam dlm satu shopping mall.Sesama tgh minum mereka hanya tertawa shj kerana bukan selalu mereka dpt meluangkan masa sebegini.

Semasa di rumah

Selepas makan malam Sarah duduk di atas kerusi kayu di hadapan swimming pool sambil minum secawan coffee panas ketika malam yg tenang dan indah itu , Sarah termenung sambil terfikir tentang Mak ayahnya yg keluar negara atas urusan kerja.Sarah rindukan masa dia dan keluarganya bergelak tawa namun masa tidak dapat di undur yg lepas akan tetap lps dan tidak akan kembali jadi hargailah masa yg ada bersama keluarga.

#BERSAMBUNG
#DuitBukanSegala-galanya
#KisahHidupSarah
#TerimaKasih
#JanganTamak

Kisah Hidup SarahWhere stories live. Discover now