〰1.Bölüm〰 Yeni Okul Meselesi

116 11 6
                                    


Selamsss 🎈🎈



Asel;
Odamın içini iğrenç bir ses kapladı.Kalktığımda saat 9:30du. Ne! Yine mi geç kaldım ben diye düşünürken annemin sesini duydum
"Kızım kalk hadi zaten geç kaldın!" "Tamam yeşim sultan kalktım"kalktığım gibi popomun üzerine düşmem bir oldu." aaa! En sevdiğim yerim "

Yerde biraz oyalandıktan sonra banyoya girip kısa bir duş aldım.Ardından dolabımın karşısına geçip okul formamı giydim.Saçımı hafif dalgalandırıp aşırı olmayacak şekilde makyaj yapıp,aşağı indim.Her sabah olduğu gibi bu sabahta kahvaltı yapmıyacaktım.Evde kahvaltı yapmayı sevmezdim.Tam dışarı çıktım..."nereye Asel yine mi yemedin sen". "Okulda yerim anne" yalan! Telefonumu çıkarıp selini aradım.

Çaldı...Çaldı...
"Alo!"
"Nerdesin kızım sen ders sıfırcı fikretle"
"Hii! Ben onu unuttum lan.sen biraz oyala 10 dakikaya okuldayım."." tamam hızlı ol!" telefonu kapattıktan sonra kulaklığımı takıp yürümeye başladım. Aslında zengin olmamıza rağmen ,yürümeyi severdim.En sevdiğim şarkı çalmaya başladı.Kendimi öyle kaptırmışımki .... Bi anda ne olduğunu anlayamadan karşımda ki çocuğa bakakaldım.o neydi lan.Allahım sen neler Yaratıyorsun .Senin tipini yerim ben....

Ne diyorsun kızım sen kendine gel diyip iç sesimi surturdum. "Napıyorsun kızım salakmısın sen? Ne atlıyorsun önüme?" ."sensin salak önüne bak sen asıl".Tamam haksız olabilirdim ama bu kendimi ezik düşürmeme sebep olamazdı dimi."çattık ya!" ben önümdeki meteora bakarken oda fark etmiş olmalı ki piçimsi bir gülüş attı."çok beğendin herhalde"."ne beğencem ben seni be . ne zannediyon sen kendini?"."çarpılacaksın bak!" dedi ve o mütiş dudaklarını büzerek baktı.Ben ise gözlerimi devirmekle yetindim.Tam gidicekti ki "hop,hop nere gidiyorsun .Bir özür dileseydin!"durdu ve bana bakıp " bırakmak istemiyorsun herhalde "
Dedi.O an ne diyeceğimi bilemedim.

Boş boş baktım yüzüne oda sırıtıp gitti.Motor çalıştığında anlamıştım gittiğini "bu iş burada bitmedi!" diye bağırdım arkasından.çok sinirlenmiştim.ve ilk defa ,ilk defa birine karşı sessiz kalmıştım. Hızla ve öfkeyle okulun kapısından içeri girdim. Sınıfa doğru ilerledim. Tam girecektim ki zil çaldı. Fikret hocanın çıktığı sınıfa ben girdim.Selin ve su koşarak yanıma geldiler.Selin;
"Nerde kaldın lan!" dedi. Ben onu duymazdan gelip sırama gittim.Tek oturuyordum.Çünkü kimse benle oturmaya cesaret edemezdi.Kızlar zaten birlikte oturuyorlar.

Bu düşüncelerimi bölen Su oldu."Deli mi ediceksin sen bizi kızım anlatsana"dedi.Artık dayanamayıp
pes etmiştim.Çünkü eğer biraz daha sussaydım ömrüm boyunca bunların dilinden kurtulamazdım."Bakın şimdi..." diye başlayıp herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım.İkiside bana gözlerini 360° açmış bakıyorlardı."Kızım ben şok".dedi Selin."Kapatın konuyu"dedim bende.Artık o iğrenç anı hatırlamak istemiyordum. Tüm gün yine sıkıcı geçmişti.Zil çalar çalmaz çıktık sınıftan.Biraz daha ilerlediğimizde bir topluluk gördük.

Merak edip baktığımızda yine Merve ve Damla orospusu masum bir kızı sıkıştırmışlardı .O anki sinirle Damla'nın saçından tutup yere ittim.Tabi beklemediği bir anda olduğu için yere düştü ve düşerken kafasını kafasını vurdu.Sanırım kanıyordu.Ne yapacağımı şaşırdım.Takii! müdürümüz gelesiye kadar.Kendimizi en son müdürün odasında bulduk."Bu kadarı yeter Asel! Sınırı fazlasıyla aştın,hemen şimdi okulu terk et!"dediği şeyle kendime gelip"Yapmayın hocam,Nolur!"diyebildim sadece.

"Bu saatten sonra ne desen boş Asel!Çıkabilirsin." dedi.Ağlayarak çıktım odadan.Koşuyordum öylesine boş boş ,çaresizce.Ne diyecektim ben anneme şimdi.Sahile indim ve biraz hava aldım.O sırada telefonum çaldı
Su.......
"A..Alo" dedim titreyen sesimle."Alo,Asel nerdesin kuzum" . "sahildeyim biraz hava aldım." "tamam dur orda geliyorum hemen" deyip telefonu suratıma kapattı.

Zorlu Sevdam(Kısa Süreli Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin