〰14.Bölüm 〰Siz nereden çıktınız

27 4 0
                                    

Evettt can ciğer kuzu sarmalarım.
NasılsınızNasıl gidiyorNeyse amannnn diceğim o ki , lütfen yorum ve vote yapın lütfen unutmayın. İyi okumalar canolar.

Asel:
  Şuan Abim tam karşımdaydı.Ne alaka ama ? Neden şimdi geldi ki? Abşmle göz göze gelince bana gülümsedi. bende ona gülümsedim.Sonrasında yanında bir kız olduğunu gördüm , kız bana değilde arkama yani demire bakıyordu direk.

Ne alaka lan! O benim kocama bakıyor? Hemde evli evli.Hanım hanııımmm utan beee birazcık utan. Tam ben konuşmaya başlayacakken demirin dediği şeyle olduğum yerde kaldım.

"Abla !" 

Ne o anlamı dedi? Nasıl ya? Noluyor burda . Kafam iyice karıştı.
"Demir" diyerek kollarını demire doladı. Onlara döndüğümde demirin hiçbir tepki vermemiş olduğunu gördüm. Şaşırdım.Neden ablasına sarılmadı ki?

Ablası umutsuz bir şekilde kollarını sarmayı bıraktı. Ve demir o bıraktığı an arkasına bakmadan yürümeye başladı. Ben olayın şokundayken Demir'i yalnız bırakmamam gerektiğini düşündüm.

Abime el sallayıp , hızlıcs demirin peşinden koşmaya başladım.Ben koştukça o hızlanıyordu sanki. Bir türlü yetişemiyordum."Ya demir bi dur"dedim.Ama beni takması bile.Yürümeye devam etti.

Tabi ben pes etmedim."Ya dursana" diye bağırdım. Yine durmadı. EN SON artık sinirlenip , olduğum yerde bağırdım. "Ya öküz müsün sen? Ben senin gibi değilim.Ufacık bişiyim.Beklede yetişiyim !!" dedim.Ben tam koşmaya devam ederken o bir anda durunca bende durdum.

Zorlu Sevdam(Kısa Süreli Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin