SELAAAAAAAMS
İnsanların böyle dönemlerde inancının azalması gerekirken babygate benim Ziam'a inancımı kuvvetlendirdi mesela. İlginç değil mi? Yani mesela bazen evet Ziam diye bir şey vardı ama sonrasında ayrılmışlar mıdır diye düşünüyorum ama sonra bir bakıyorum babygate çıkıyor bir bakıyorum albüm haberleri geliyor hoop sonra hayır ayrılmadılar diyorum.
Biliyorum çoğunuzun kafasında hadi ama 2 babygate birden yapamazlar bu aşırı saçma lafı dolanıyor olabilir fakat neden yapmasınlar? Show dünyasında bir şeyleri garipsemek daha garip bence kajsghaksjg
Neyse başlıyorum sonum hayrolsun. 2 kitap sonrasında delirirsem çocuklara dava açarım siz de şahitsiniz.
Her şeyin en başında gitmeyeceğim. Liam ve Cheryl Aralık 2015'te X Factor'de sarılırken görüntülendikten sonra (ki o sıralar Cheryl ve kocasının ayrılık haberleri de yeni yeni çıkmıştı) Ocak ayında sevgili olduklarına dair haberler çıkıyor.
Bakın Liam daha Sophia'dan yeni ayrılmış. O büyük aşk daha yeni bitmiş ve Liam 1 2 ayda toparlanıp hemen başkasına çocuk yapacak kadar aşık mı olmuş yani? Ulan benim hayatımda 4 senedir başka biri yok. Senelerce aynı adama aşık kalıp kimseyle ilişki yaşayamadım. Aşk bu kadar basit bir şey mi? Tamam bir ilişki biterken 6 aylık bir süre içinde insanlar birbirlerinden soğur ama uzun ilişkiden sonra insan bir mola verir yahu. Bir kafa dinlemek ister. Liam'ınki aşırı hızlı yani.
Neyse Şubat'ta bunların ilişkisi doğrulanıyor ve artık Mart'ta da fotoğraflar gelmeye başlıyor. Liam ve Cheryl ilişkisinin başından beri bebek haberleri var. Yani C*iam demek bebek demek resmen. Bebeksiz haberlerini görmedim ben.
4 Nisan'da Cheryl "YENİ MÜZİK" ile ilgilenme gerekçesiyle X Factor'den ayrıldığını açıklıyor. Burada önemli nokta Cheryl'in yeni albüm çıkaracak olması. Zaten stüdyodan fotoğrafları falan da geliyor sonra. İşin şöyle bir kısmı var. One Direction dünyaca ünlü Amerika'da da başarıları olan bir grup fakat Cheryl İngiltere'den dışarıya ününü taşıyamamış bir kadın. Her şeyi İngiltere onun ve Liam onun için büyük bir yayılma kaynağı.
Neyse aynı gün Simon Cowell Cheryl ve Liam çok aşıklar falan diyor. 5 gün sonra Cheryl'in bebek için acelesinin olmadığına dair bir haber çıkıyor. Aile planlamasını şimdilik rafa kaldıklarını falan söylüyorlar vs. yine aynı gün Simon onlar çok aşık diyor. Aşklarını da en çok Simon biliyor he sjfajsghasj
9 Mayıs'ta Liam ve Cheryl bir törene katılıyor.
Açıkçası Cheryl burada nerden baksan 2 aylık bir hamile göbeğine sahip. İlla yastık takmasına gerek yok. O gün çok su içse fotoğraf çekerken de nefesini karnına verse hoop size göbek. Yani çok zor bir şey değil göbek oluşturmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ziam Mayne İlişkisinin Gerçekleri
De TodoNeden yapıyorum bilmiyorum gerçekten bilmiyorum. Tamamen bir kanıt kitabı değil daha çok benim saçma analizlerimden oluşacak. Yine gaza geldim. Nedenini bilmiyorum. Sadece gaza geldim. İşte buradayım.