weird

1.2K 145 35
                                    

Selaaaaaaaaaaaams burayı aksatıyorum biliyorum ama aslında Liam'ın promo döneminin bitmesini bekliyorum çünkü her gün yeni bir şey söylüyor dediklerini değiştiriyor falan sağlam bir şekilde analiz edebilmek istiyorum. Bu ay sonuna kadar bitmezse ayın sonunda geniş bir bölüm yazacağım söz veriyorum.


Şimdi hazır yıllık Vogue çekimleri gelmişken ve G*gith sıçmışken bunu yazacağım dedim. Öncelikle Zayn Clash dergisine zamanının çoğunu LA'de geçirdiğini söyleyince G*gi bir anda Zayn'in ailesiyle birlikte LA'de ortaya çıktı ayrıca bunun bir diğer sebebi de Vogue çekimleriydi çünkü fotoğraflardan 2 gün sonra falan Vogue geldi.

Vogue yazısı yazılmış en berbat fanfic olabilir o kadar komikti ki okurken bunlar ne yapıyor ya oldum. Baya ellerine senaryo verilmiş de onu okuyorlar gibi. Sırf yazıdan bile samanyolu oyunculuğu alabiliyorsun.

G*gith sıçtı çünkü dedi ki Zayn ile en romantik sevgililer günü "BİRKAÇ SENE" önceymiş. Zayn ile 2 sevgililer günü geçirdi. Birisi bu sene diğeri de "GEÇEN SENE". Geçen sene için biz normal insanlar birkaç yıl önce demeyiz. Geçen yıl deriz. Ayrıca dedi ki birkaç sene önce bot gezisine gittik. Öncelikle Zayn bu seneki sevgililer gününde Londra'da Liam ileydi. Geçen sene Zigi bir şeyi geldi mi hatırlamıyorum şu an tam ama Zayn ile olan bir bot gezisi yok ortada. Joe ile yapılmış romantik bir bot gezisi var ama Joe ile sevgililer günü bile görmedi. Birkaç sene önceki sevgililer gününde Cody ile birlikteydi ve onlar da bot gezisi yapmadı. G*gith bile hangi erkek hatırlamıyor artık. Ortaya konuşuyor öyle aklına ne gelirse. Keşke hikayelerine biraz daha çalışsalar alskfjaslfkja Ayrıca bu Vogue çekimi G*gith'in erkek kardeşine promo içindi. O iğren. kıyafetleri umarım bir daha görmeyiz.


Gelelim Liam'a 

Anlayamadığım bir şey var. Liam sözde oğluna çok düşkün ya hani siktiğimin Batman kolyesini her dakka takarken Bear kolyesini hiç takmıyor. Sana sözde über aşık olduğun kadın ve oğlun babalar gününde bir şey hediye ederse onu sürekli takarsın çünkü aynı ürünün Batmanlisini takıyorsun yani arada fark yok hani takılmayacak bir şey falan desek.

Neyse ayrıca dün Harry'nin albümünden Sweet Creature'ı seviyorum dedikten sonra ama bizim müzik zevkimiz Zayn ile yakın demiş. Çocuk resmen Zayn'den bahsetmezsem ölürüm hastalığına yakalandı. İki lafından 10u Zayn. Olsun tatlış oluyor aferin konuşsun laksjfalksfja

Bir de ZiamNews'den başka haber hesabı bilmiyor resmen. Sadece onları favlıyor. Oysa bir sürü haber hesabı var. Her şeyi geçtim Cheriam hesabı falan var yani git onu favla di mi ama yoooook kocasını görmeyi de seviyorsa demek ki.

Ayrıca Sweet Creature'ın favorisi olması garip. Çünkü hiç Liam'ın tarzı bir şarkı değil fakat şarkıya bakarsa aslında Ziam'ı da anlatan bir şarkı. Belki Liam şarkıyı dinlerken kendi ilişkilerini bulmuştur şarkıda ve bu yüzden favorisi olmuştur bilemeyiz.


Böyleyken böyle. En azından ufak da olsa bir şeyler yazayım dedim.


'appy days x

Ziam Mayne İlişkisinin GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin