Liam baba olduuuu aslında olmadı yani official olarak baba oldum demedi.
Şok olduk değil mi?
Hiç beklemiyorduk?
Liam'ın dün gece yaptığı bana göre yanlıştı ve bence ortada 1 hata da var. Çünkü hepimiz Cheryl'in doğumun anneler gününe denk geleceğini bekliyorduk ve fotoğraflarda anneler gününü de kutlamışlar ama anneler günü dün değildi bugün. Ortada 1 günlük erken bir paylaşım var. Ayrıca Liam'ın Louis üzerindeki ilgiyi çekmiş olması bana yanlış geldi. 1 gün daha bekleyebilirdi official bildiri için. Neden 25 Mart yani? Aşırı saçma.
Paylaşımları değerlendirecek olursak
Baba olma duyurusu böyle yapılır. Louis'nin sahte babygateinden çok şey öğrenmişler ve bu babygatei gerçekten düzgün götürdüler. Cheryl'in 12 ay hamile kalması dışında her şey düzgündü.
Liam duygularından bahsetmiş gayet güzel olması gerektiği gibi. Çok fazla arkadaşı ve ünlü kutladı. Bunlar Louis'de olmayan şeyler fakat birkaç saat sonra Louis ve Niall online olmasına rağmen hiçbir şey yazmadılar. Louis'nin babalar kulübüne hoşgeldin tarzı bir şey yazması gerekirdi açıkçası ama hayır yazmadı.
Baba oldum demedi. Bizim oğlumuz dedi. Cheryl demedi onun annesi dedi.
Cheryl'in paylaşımına bakalım
Burada da her şey çok düzgün. Ne zaman doğduğu kaç kilo doğduğu her şey verilmiş. Liam demiş. Ebeveyn olduk demiş. Bizim çocuğumuz demiş.
Okay hala Liam'ın baba olduğuna dair bir şey yok. Çok fazla insan Cheryl'in gerçekten hamileyse bile bunun Liam ile hiçbir alakası olmadığını söylüyor. Liam bu çocuğun ebeveyni olabilir ama babası değil.
Herkes Liam'ın fotoğrafını paylaştı. Bütün babygate Cheryl üzerinden dönmüşken Cheryl'in ilk çocuğuyla fotorğaf paylaşmaması bana aşırı garip geldi. Ayrıca fotoğrafı polaroid paylaşmaları fake mi değil mi görmemizi de engelliyor ama bence gerçek ve gerçek bebek tutuşu da böyle olur Louis'nin bunları bilmiyor olması çok yazık. Her neyse bu fotoğraf dışında başka fotoğraf paylaşmayacaklarmış. İlginç.
Bu senkronize paylaşımdan 2-3 dakika sonra The Sun direkt haber yaptı. Ne çabuk? Tabi ki The Sun'a her şey önceden bildirildi. Yani başka fotoğraf paylaşmayacağız çok gizliyiz ama The Sun'a her şeyi haber veririz durumu var ortada ve aşırı komik.
Anneler gününü kullanacakları aşırı belliydi. Çocuk 22'sinde doğmasına rağmen Cheryl için anneler günü hediyesi oldu deniyor ve bu da aşırı komik. Ben normal anneler gününde doğdum ve gerçekten o gün anneler günüydü ve annemle bu yüzden birbirimize hediye almama anlaşmamız var mesela ama Cheryl anneler gününde doğurmadı. Anneler gününden 4 gün önce doğurdu ve bildiriyi de anneler gününden 1 gün önce yaptı fakat ısrarla anneler gününü kullanıyorlar ve bu gerçekten aşırı aşırı komik.
Sonuç olarak babygate 1.0dan çok şey öğrenmişler her şeyi gerçekten bir şekilde düzgün yaptılar ve Liam'ın singleını bu sefer gerçekten yakında alacağız. Bakalım promo döneminde ne olacak?
all the love .x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ziam Mayne İlişkisinin Gerçekleri
RandomNeden yapıyorum bilmiyorum gerçekten bilmiyorum. Tamamen bir kanıt kitabı değil daha çok benim saçma analizlerimden oluşacak. Yine gaza geldim. Nedenini bilmiyorum. Sadece gaza geldim. İşte buradayım.