Selaaaaaam
Bu olayları değerlendirirken kendimi tez ya da lab raporu yazar gibi hissediyorum orada da her şeyi bir araya topladıktan sonra en son tartışma ve sonuç bölümü yazar her şeyi değerlendirirdik. Okulum bitmemiş gibi kjsghaksjghka
Neyse bu konuyu henüz değerlendirmedim ama dün olan 2 şey sonucunda ve insanların Ziam inancı pamuk ipliğine bağlı olduğu için inancı azanlanların da kafasındaki soru işaretlerine belki cevap olurum diyerek bunu yazıyorum.
Çayım da hazır kettleımız geldi sonunda yihaaaa
Şimdi dün bir yazı okudum. Bir fanın teyzesi jinekologmuş ve fotoğrafları değerlendirmiş ve aynı bizim gibi Cheryl'in aslında 2 ay önce doğurması gerektiğini bulmuş. Çünkü Cheryl 2016'nın başlarında aşırı zayıftı Mayıs'ta göbekli bir şekilde görülmesi onun hamile olduğunu doğruladı. Son Loreal fotoğraflarında da doğuma hazır bir şekilde duruyordu ama onun üzerinden 2 ay geçtikten sonra doğurabildi. Yani 2 ay önce çoktan doğurmuş olmalıydı. Fakat şöyle bir şey de var Cheryl ne kadar genç olsa da 30 yaş üstü hamilelikler her zaman risklidir. Eğer şu ara düşünülen IVF olayıyla hamile kalmışsa belki de ilk 12 haftada içinde -çocuğun düşme riski daha çok olduğundan- çocuk düşmüştür ve Cheryl tekrar denemiştir. O yüzden Mart 22'de doğurabilmiştir. Her şey olabilir. Bebeğin ana rahmine tutunabilmesi için ilk 12 hafta önemli sonuçta.
Bekar annelerin IVF denemesi çok garip bir şey değil. Ayrıca çevremizde bile insanlar bebek yapmadan önce oturur bir düşünürler. Önce ilişkilerinin belirli bir seviyeye gelmesini beklerler, kariyerlerini ayarlarlar. Über zengin olmanı önemli değil çocuğa bakabilecek zamana sahip olmanı gerekir. Mesela Gülşen 8 aylık hamileyken bile sahneye çıkıyordu ve çok eleştiriliyordu kadın doğurdu hemen yine sahneye çıktı fakat kadının kocasının bebeğe bakabilecek zamanı var. 1 günlüğüne birkaç saat sahneye çıkması onu bebeğinden çok ayrı da koymaz yani. Fakat Cheryl hamileliğinin başında stüdyodaydı, Liam albüm çıkaracak, yabancı sanatçıların promo/konser dönemi Türklerinkinden çok daha yoğun geçiyor ne ara çocuğa bakacaklardı?
Gelelim bugüne Cheryl albüm çıkarmaktan vazgeçti. Büyük isimlerle yarışamayacağını anlamış. Zaten albüm çıkaracak haberleri muhtemelen fanları kontrol etmek için çıkarıldı ve yeterli ilgiyi görmedi. Çünkü Cheryl ünlü bir kadın değil. Girl Aloud da öyle über ünlü bir grup değildi. Cheryl'in piyasada tutunması mümkün değildi zaten veeee über süper gizlilik isteyen Cheryl anne/bebek marketinin yeni yüzü olmaya karar vermiş. Bebeği para için kullanmayacaktı bir de ee bu ne o zaman? Kullanabilirsin sorun yok ama biz gizlilik istiyoruz mahremiyet istiyoruz diyip fotoğrafları satmayacağız diyip böyle bir şeye karar vermek ikiyüzlülüktür.
Liam'a gelelim. Liam sürekli LA'deydi ve LA'de yaşamak istediğini söylüyordu ve Cheryl'in de buna anlayış gösterdiğini söyledi. Haklı mı? Bence değil. Zayn de aynı tarzda müzik yapıyor ama New York'ta kaydediyor albümü. LA'de sürekli olmasına gerek yok. İngiltere'de albüm kaydedebilir. LA'ye yine gider gelirsin sanatçılarla görüşürsün ama kayıt sürecinde orada olmak zorunda değilsin. Bu tamamen bahane. Tamam Cheryl buna anlayış gösterdi. Liam yakında single/albüm çıkaracak ve tamamen Amerika tabanlı hale gelecek. Cheryl ne yapacak? LA'ye mi taşınacak? Bu kadının İngiltere'de bir çevresi var yeni market işini yapacaksa LA'de de yapabilir ama LA'de yeni bir çevre edinmek zorunda. Liam sayesinde bunu da sağlayabilir ama ben Cheryl'in İngiltere'den ayrılacağını sanmıyorum. Çünkü bence ayrılacak olsa yıllar önce müzik hayalleri varken ayrılırdı. UK tabanlı kalmazdı.
Ayrıca bir şey daha dikkatimi çekti. Liam hani ebeveyn olduğu için aşırı aşırı aşırı mutlu oldu ya. Liam 3 Mart'ta barda arkadaşlarıyla eğleniyormuş. Çocuk doğmadan 19 gün önce. Hamileliğin son 19 günü. Sancıların bol bol arttığı dönem ve sen sevdiğin kadını evde bırakıp bara gidip arkadaşlarınla eğleniyorsun? Benim sevdiğim adam böyle bir şey yapsa açıkçası ayrılırım. Ben evden çıkmayacağım hamileyken ve son günlerimde olacağım o gidip sarhoş olacak ve eve sarhoş gelecek. Böyle bir saçmalık olabilir mi? Ben ilişkilerde 2 kişinin de ayrı hayatları olduğunun farkında olması taraftarıyım yani ben evdeyken o arkadaşlarıyla eğlenebilir o evdeyken ben gider eğlenirim çünkü ayrı birer bireyiz ama hamilelik bir istisna. Hamilelikte 2 kişi farklı hayatlara sahip olamaz. Hamile bir kadına ne zaman ne olacağını kim bilebilir amk?
Başka ilginç bir şey daha oldu dün. Elounor'un nasıl başladığını hatırlayan vardır aranızda. Aralık'ta Eleanor ile alakalı bir haber aldık sonra Ocak'ta Eleanor kimdir tarzı bir haber aldık sonra Daisy Eleanor'un fotoğrafını beğendi ve aynı akşam Louis Eleanor'u takip etti. İlginç bir şekilde dün random bir Sophia haberi aldık. Sophia'nın bebekten kaçarak Avrupa'ya gittiği ile alakalı ne alakaysa akjghaskjg sonra Nicole Sophia'nın fotoğrafını beğendi kajsghaksjg Gerçekten Sophia geri dönerse çok gülerim. Hemen olmaz belki şu an her şey çok taze ama Elounor olayına çok benziyor bu olanlar. Yani Nicole Sophia'yı seviyor olabilir ama şu an her şey çok tazeyken Sophia fotoğrafı beğenmek aşırı ilgi çekici. Sophiam 3.0 başlayacaksa bile en azından birkaç ayı var derim ben ama hiç sanmıyorum Sophia bence Eleanor gibi çaresiz değil.
Böyleyken böyle. Liam hala resmi olarak baba olduğunu onaylamadı. Dün attığı tivitte de baba olduğuna dair bir şey yoktu. Bekleyip göreceğiz.
all the love .x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ziam Mayne İlişkisinin Gerçekleri
RandomNeden yapıyorum bilmiyorum gerçekten bilmiyorum. Tamamen bir kanıt kitabı değil daha çok benim saçma analizlerimden oluşacak. Yine gaza geldim. Nedenini bilmiyorum. Sadece gaza geldim. İşte buradayım.