Selaaaams
Garip bir şey oldu.
Şimdi Dutch bir site var garip bir şekilde her fotoğrafa sahipler. İstediğini ünlünün adını aratınca onunla ve onunla ilişkili her insanın fotoğrafını görebiliyorsunuz. Uzun süredir arkadaşımız oldu o site.
İlginç olan şey ise birisi Liam ve Cheryl'i arattığında garip bir şey çıkmış.
Dediğim gibi site size o ünlü ve onunla ilişkili insanların fotoğraflarını gösteriyor.
Mesela Liam'ı arattığımızda son fotoğraflarda Danielle Peazer bile var. Çünkü eski sevgilisi.
En son eklenen fotoğrafa baktığımızda ise Cheryl'in Liam ile birlikte ilk çocuğunu duyurduğunu söylemiş.
Size 98267298 kere falan söylemiştim herhangi bir şekilde Liam'ın baba olduğu resmi olarak onaylanmadı.
İlginçlik burada başlıyor. Cheryl'i arattığımızda
Cheryl Cole ya da Fernandez-Versini diye aratmanız lazım Tweedy diye aratınca neredeyse hiçbir şey çıkmıyor kajhgsajkga
Neyse bu fotoğraf çıkıyor. Normalde bu fotoğrafın Liam'da da çıkması lazım ama hayır Liam'ı etiketlememişler. Açıklamaya da Chery Cole 22 Mart'ta bu hastanede doğurdu yazmışlar.
Bütün babygate Cheryl üzerinden döndü ve Cheryl babygatein kendi üzerinden dönebileceği kadar ünlü bir kadın değil. Normalde tüm babygatein Liam üzerinden dönmesi gerekirdi fakat hayır özellikle son zamanlarda Liam'ın baba olduğundan bahsetmediler bile. Hep Cheryl olarak geçti. Annesi dendi Cheryl'in çocuğu dendi hep oydu konu. Bu da insanları düşündürüyor gerçekten.
Elimizde hala Liam'ın resmi olarak baba olduğunun onayı yok. Evet Louis'den daha düzgün ilerletti babygatei ama Louis baba olacağını resmi olarak onaylamıştı. Liam bir dergiye ropörtaj da verdi ve bu dergi Cheryl'in hamileliğini resmi olarak duyurduktan sonra çıktı yani o dergiye baba olacağını resmi olarak onaylatabilirdi fakat hayır hala yapmadı. Kendi promo dönemi nasıl olacak gerçekten merak ediyorum. Bekleyip göreceğiz.
Not: Dün Zayn birazcık shady oldu bana göre. Bir şarkı sözü veya öylesine bir şey bilmiyorum paylaştı ve "aşkın bulanık ama onu takip edeceğim" yazıyordu. Artık ne demeye çalıştığını da siz düşünün. just sayin'
all the love .x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ziam Mayne İlişkisinin Gerçekleri
AléatoireNeden yapıyorum bilmiyorum gerçekten bilmiyorum. Tamamen bir kanıt kitabı değil daha çok benim saçma analizlerimden oluşacak. Yine gaza geldim. Nedenini bilmiyorum. Sadece gaza geldim. İşte buradayım.