strip that down

1.3K 142 26
                                    

Hiiiii Ziammers

Burayı çok boşladım ve bana Ziam timelinea devam etmem için baskı da yapıyorsunuz ama bir şey farkettim ki Strip That Down çıktığından beri Zayn hakkında diyip diyip bir analiz yazmıyorum. Neden söylemiyorsunuz çoğayıp.

Onu yazmaya geldim. Çayım da hazır.

Çevirmeyeceğim çünkü gerçekten benim çevirebileceğim mantıkta bir şarkı değil. Yani çevirmem için bir kültürü bilmem metaforları anlamam ve devrik cümleleri çözmem gerekiyor ama becerebileceğimi sanmıyorum. Sadece Zayn ile alakalı olan kısımları becerebildiğim kadarıyla çevireceğim.


Şimdi Strip That Down'ın Still Got Time ile bağlantılı olduğunu hala farketmediyseniz şu an farkettiniz.

Neyse başlıyorum.

Liam şarkıya

You know, I've been taking some time
And I've been keeping to myself   

"Biliyorsun biraz zaman aldım ve kendi içime kapanmıştım" diyerek başlıyor.

Zayn şarkısında "hala gençsin hala zamanın var" diyor ve "bir şey olmasına izin versen bu bir şey olabilirdi" diyor ve sonra da "beni korkutup kaçırma" diyor. 

Bu nereye bağlı Liam şarkıda "senin aşkın benim sağlığım için iyi değil" diyor.

Aslında karşılıklı atışıyorlar şarkıda. 


Zayn şarkısında "bebeğim sen çoktan oyununu oynadın" ve "sen kendi rolünü ben kendiminkini oynarım" diyor.

Liam "Biliyorsun eskiden 1Ddeydim şimdi özgürüm" "İnsanlar benden tek bir şey istiyorlardı o ben değilim" diyor.

İkisi de nasıl özgür olmadıklarından ve oynadıkları oyundan bahsediyorlar burada. Biz o kişiler değiliz gördüğünüz gördüğünüz değil aslında demişler.


Liam sonra "değişmiyorum sadece biraz eğlenmek istiyorum" diyor aynı şekilde Zayn de "aşk için bakınmayı kes hala zamanın var hala gençsin" diyor. 

Bu kesinlikle ayrıldıkları anlamına gelmiyor sadece hala genç olduklarından ve her şeyi ciddiye almalarına gerek olmadıklarından ve gençken eğlenebildikleri kadar eğlenmekten bahsediyorlar. Bu çok normal bir şey. 


Sonra Liam 

"Now there's a lot of people in the crowd
But only you can dance with me"

"Şimdi kalabalıkta çok fazla insan var ama sadece sen benimle dans edebilirsin" diyor.

Liam ile Zayn'in nasıl sürekli dans ettiğinden bahsetmeme gerek yok sanırım. Dans provasından kaçan, cool çocuklar dans etmez diye tshirt giyen Zayn Liam ile deli gibi dans ediyordu.



"You know, that since the day, i met you

Yeah, you swept me off my feet

You know, that I don't need no money

When your love is beside me

Yeah, you opened up my heart

And then you threw away the key

Girl, now it's just you and me

And you don't care 'bout, where I've been"

"Biliyorsun seninle tanıştığım o günden beri, ayaklarıma kadar heyecanlanmıştım. Biliyorsun senin aşkın yanımdayken paraya ihtiyacım yok. Kalbimi açıp anahtarı attın. Şimdi sadece sen ve beniz ve sen nerede olduğumu umursamazsın"

Ben sadece bu kısmı gördüğümde bile direkt Zayn dedim. Çünkü bilmiyorum açıklamaya gerek bile yok yani çok Zayn değil mi? Bayağı aşırı Zayn hatta.


Bu şarkıyı Louis yazsaydı hepimiz Harry hakkında derdik ve şimdi Zayn hakkında demek bana garip gelmiyor. Çünkü bunun herhangi bir sözde eski sevgilisi hakkında olması bana garip geliyor hiç öyle hissettirmiyor niyeyse. Yani şarkıda garip bir Zayn aurası var. Ben Zayn'e yazıldım diye bağırıyor. Bazen bunlar sadece histir ben böyle hissediyorum.


Böyleyken böyle.


'appy days x

Ziam Mayne İlişkisinin GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin