enough Leeyum

1.2K 147 74
                                    

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Liam hepimizin sinirini bozmaya devam ediyor mu? Tabi ki ediyor. Fakat Niall yine şoka girmiş.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu izleyip izleyip kahkaha atıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu izleyip izleyip kahkaha atıyorum. Liam tekne almış adını da Ch*ryl koymuş dediklerinde çocuğum şoka giriyor. Muhtemelen bana stuntın bu kısmından bahsetmemişlerdi falan diye düşünüyordur alfkjasklfja Ay deliricem çok komik.


Liam dündü sanırım yine salakça davrandı. Önce favori kokusuna Ch*ryl'in saçlarının kokusu dedi hatta sonra çocuğu olduğunu hatırlayıp oooohhh bebeğimin kokusu dedi ahahahaha Öncelikle insanlar çocuk sahibi olduklarını unutmazlar ve çocuk sahibi olduktan sonra tek önemli şeyleri çocukları olur. Liam Ch*ryl'in reklamını yapmaya o kadar odaklanmış ki sıçtığını sonra farkediyor. Ayrıca Liam'ın favori kokusunun da saç boyası kokusu olması ilginç. 6 sene boyunca saç boyamış biri olarak söyleyebilirim ki Ch*ryl'in saçlarının favori koku olacak kadar güzel koktuğunu sanmıyorum.

Sonra buna bir yat alsan adını ne koyardın dediler aslında private jet diye duydum ben ama yat demişler orada neyse o da Ch*ryl koyardım dedi sonra da başka isim düşünemiyorum falan yaptı. Düşündü baya ekibindekilere baktı ekibindekiler gülmeye başladı. Liam sonra da kimse bilmiyor dedi. Yani ekibindekiler niye gülmeye başladılar onu da anlamadım. Garip bir an oldu orada.


Zayn tarafında işler bildiğiniz gibi. Hadidlerin reklamını yapmaya devam falan işte. Pek değişen bir şey yok.


Ayrıca Zayn'in klibinde kırmızı&sarı tema olduğu söylentileri var ama bana pek öyle gelmedi. JHO'da net bir şekilde mavi mont ve yeşil montlu sevgililer vardı. BTY'de net bir şekilde yan yana mavi yeşil şekerler vardı ve genelde mavi yeşil şeker olmaz. DTD'da net bir şey yok bence. Yani Zayn kırmızı bir gömlek giyse ve kadın sarı bir gömlek giyse olabilirdi ama dediğim gibi beni pek inandırmadı. 

Fakat klibin "you dont know me" kısmı aynı şekilde polisin Zayn'e gündüz sokağa çıkamayacaksın artık tarzı şeyler söylemesi Zayn'in tüm medyaya ve herkese bir tepkisi. Hiçbirimiz Zayn'i bilmiyoruz ve Zayn'in herkesi kandırıp kadınla kaçması da güzel bir mesaj içeriyor. Çünkü herkese farklı bir şey gösterirken aslında Zayn farklı bir şey yapıyordu. Hatta şöyle düşünelim. Zayn'in kaçmadan önce yaptığı düzenek evden ateş ediliyormuş gibi görüntü verdi. Yani bomba gibi magazine düşmek gibi düşünün bunu. Tak tak tak her şey göz önünde ama aslında ateş edilmiyordu onlar sadece öylesine parçalardı ve o sırada Zayn kendisiyle match dövmesi olan kadınla beraber kaçıyordu. Bu kısım ciddi bir mesaj içeriyor.


Şarkı sözlerinde de Zayn "you dont know me" diyerek tüm medyaya tepkisini gösterirken Liam daha önce "thatz not me" diyerek yine tepkisini göstermişti. Yani ikisi gördüğünüz kişiler biz değiliz mesajı veriyor. Interestiiiiiiiing laskfalfja


Böyleyken böyle.

'appy days x

Ziam Mayne İlişkisinin GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin