Глава 3

287 18 0
                                    

-Хьонг, тя е като теб. –Джонг Ин беше способен да каже само това. Гледаше с почуда ядосаното момиче. Помисли си, че ги очаква доста забавно и опасно съжителство. С трудния характер на Чаньол, а така като гледа и нейния характер изобщо не е мек, щяха да съборят къщата, в която щяха да живеят.

-Моля ви господа. Помогнете ми. –Мъжа вече беше облял лицето си със сълзи. Погледна двете момчета, които все още стояха на стълбите и наблюдаваха. Молеше ги с тъжните си зачервени очи. Въпреки че знаеше, че краят му е съвсем близо. Но нали знаете, човешката надежда умира последна. Дара замахна с една масивна желязна тръба към главата му. Чаньол се затича и хвана момичето за ръката.

-Спри! Какво се случва? –Щом момичето се обърна с лице към него, той остана безмълвен. Как може да се среща отново с тази луда? Да не би съдбата да си прави някаква шега?- Чакай малко. Ти? –Посочи я с пръст.

-Ако не искаш да си следващия взимай приятелчето си –Погледна Чаньол на кръв, а след това премести погледа си на Джонг Ин.- и не ми се мешай в работата.

-Джонг Ин ти остани тук. –Затегна захвата си около ръката на Дара и я задърпа. Качи се по стълбите, дърпайки момичето след себе си.- Как се казваш?

-Сандара Парк. –Каза го с насмешка. Идва в дома ѝ и не знае как се казва. Само един идиот не би знаел как се казва тя.

-Невъзможно. Няма начин ти да си... -Чак този път ченето му падна. Сандара Парк всъщност беше жената, за която трябваше да се омъжи. Е, това буквално му дойде като гръм от ясно небе.

-Аз да съм какво... –Сопна му се, все още ядосана.

-Запознали сте се значи. Дара... –Застана до тях усмихната.- Държиш се добре с него нали?

-И защо? Не мисля да се държа добре с некадърни шофьори без грам обноски. –Скръсти ръце и стисна зъби.

-Дара не говори така за бъдещия си съпруг. –Бум я погледна укорително. Не биваше да се съсипва този съюз.

-Яяяяяя!!! –Е, сега и на нея й падна ченето. Извъртя погледна към сестра си.- Не може да е тоя нали? –Посочи Чаньол.

-Не ме сочи, ако обичаш. Не съм ти долен слуга, а бъдещ лидер. –Избута ѝ пръста и я погледна раздразнено.

-На кое? На некадърниците. –Избута Чаньол от пътя си и тръгна.- ЧЕЕЕНННН!!!

-Да, госпожице? –Минзи застана пред Дара.

Rules of the mafiaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt