-Какво е станало? –Джонг Ин го погледна учудено. Не беше присъщо на Чен да идва в къщата без да се обади предварително или по работа.
-Всички заминаваме за Бора Бора. –Каза най-спокойно все едно му казва добър ден.
-Как така? Чакай! От къде ти хрумна тази идея? –Джонг го изгледа още по учудено. Определено започна да си мисли, че по-големият не е наред с главата.
-По между другото къде е Чаньол? –Не обръщаше внимание на въпросите на момчето срещу него.
-Спи. Няма да го будиш, иначе цял ден ще е като мълниеносен облак и ние с Минзи ще си го отнасяме заради теб.
-Кое време е та ще спи? –Чен го погледна въпросително с една вдигната вежда.
-Вчера си легнаха късно с Дара. Остави ги намира. Нека си почиват.
-Ето затова отиваме на Бора Бора, за да си починат. Ние също покрай тях. Така че трябва да ги събудя, за да могат да започнат да си оправят багажа. Ти и сестра ти също трябва да се задействате или ще ви заминем. –Чен подмина малчото и се закачва по стълбите. След това с бързи крачки се запъти към стаята на младоженците. Отвори вратата без да чука и ги завари още спящи. Прокашля се, но никой не отвори очи. Викна по тях и след броени секунди Чаньол беше седнал в леглото, гледайки го кръвнишки. Дара също отвори очи и се подпря на лакът. Погледна объркано зетя си, който седеше на вратата ухилен до уши.- Ставайте! Отиваме на Бора Бора.
-Разкарай се от тук. Не виждаш ли, че спим? –Ядосаният глас на Чаньол изпълни стаята. Сънения хвана възглавницата си и я хвърли по виновника. Чен я хвана и я метна отново на Чаньол, карайки го да се раздразни още повече.
-А така като ме гледаш, че ми пука дали спите, или не? –Чен се засмя и се подпря на стената, отказвайки да ги остави намира.
-Добре, добре. Ставаме и ще започнем да се оправяме. –Стана от леглото и мина покрай момчето.- Излез преди Чаньол да те е докопал. Аз няма да съм тук да те спася. –Момичето влезе в банята, а Чен избра да е смел и да остане в стаята. Дара съблече пижамата и бельото си и влезе под горещия душ. Изкъпа се набързо и си облече хавлията. Застана пред мивката и огледалото като започна с нейните обичайни процедури по лицето и след това си изми зъбите.
-И защо ще ходим там? –Чаньол се беше успокоил и нямаше намерение да убива Чен.
-Нямахте меден месец, а сега ви е нужна почивка. –Чен вдигна рамене.
YOU ARE READING
Rules of the mafia
ActionКакво ще стане, когато на едно място се съберат двама човека приличащи един на друг по характер? Какво ще стане, ако и двамата са безмилостни убийци? Дали момичето ще опитоми момчето, или обратното? И дали всъщност ще има някой опитомен, не се знае...