Дара и Чаньол по чудо не се заяждаха. Момчето излезе от стаята като остави момичето да се оправи на спокойствие. Преди това ѝ показа къде е банята и в кое шкафче има нова четка за зъби. Предложи ѝ да си вземе душ и тя кимна. Огледа стаята му и не ѝ хареса колко тъмна бе тя. Като остана сама влезе в банята и се съблече. Завъртя кранчето за топла вода и след това си нагласи водата. Влезе и се изкъпа по-бързо от обикновеното. Уви се с хавлията от закачалката и с една по-малка подсуши косата си и след това я омота около главата си. Изми си зъбите и излезе от банята. На леглото имаше поставени женски дрехи и бельо. Смръщи се и отиде да ги види. Всички бяха неин размер, а дрехите ѝ от снощи ги нямаше. Огледа стаята, но беше сама. Подсуши тялото си и се облече. Бельото беше черно дантелено и галеше кожата ѝ. Обу тъмно сивите дънки и винена блуза, която беше същия нюанс като обувките ѝ. Всичко това той ли го бе направил? Върза косата си на конска опашка и взе чантата, прибра телефона в нея. Взе чашата с кафе и излезе от стаята. Минзи я посрещна и двете отидоха в трапезарията. Всички я чакаха да закусят. Дара започна да се озадачава все повече. Да не би да е попаднала в някоя друга вселена? На масата бяха само Чаньол и Джонг Ин, явно г-н Парк нямаше да се присъедини към тях.
***
-Ако искаш ела с мен? –Дара погледна момичето до нея и ѝ се усмихна.
-Няма да мога. Трябва да се върна в къщата, защото с брат ми ще трябва да се видим с г-н Парк.
-Прати му много поздрави и му кажи, че ще мина някой път да го видя. –На Сандара не ѝ се нравеше да се среща с възрастния Парк, но за да потръгне всичко трябваше да посещава и бъдещия си свекър.
-Добре. Шофьорът на Чаньол ще те закара до вас. Аз имам още малко работа навън. –Минзи прегърна момичето и тръгна към сградата, която беше на няколко пресечки от кафето, където бяха с Дара. Влезе вътре и се качи на последния етаж. Трябваше да уреди някои документи за компанията на Чаньол и баща му. Излезе от асансьора и една секретарка я спря. Момичето се подсмихна.- Имам среща с шефа ти, миличка. Кажи на господин О, че госпожица Ким е дошла. И побързай, нямам време за губене. –Секретарката се обърна и се върна на бюрото си и проведе кратък разговор с шефа си. След това погледна отново към чакащото момиче.
-Каза, че няма такава среща. Моля, напуснете.
-Извикайте го отвън, моля. Като ме види ще се сети. –Повдигна вежда и показа, че не възнамерява да си тръгне от тук без да се е видяла с господин О.- Побързай де. –Секретарката отново се обади по телефона и размени няколко приказки с шефа. След това затвори и се изминаха няколко секунди и вратата на офиса му се отвори. Мъжът беше на около 30-35 години, висок, с пригладена коса назад, гладко обръснат, облечен с графитено сив костюм без вратовръзка. Няколко от копчетата на ризата бяха разкопчани, а обувките му бяха лачено черни. Всяка дама би припаднала по него, но не и Минзи. Тя не се поддаваше толкова лесно, защото не беше глупава. О Джун Ки погледна Минзи в очите и ѝ се усмихна. Помести се от вратата и я покани да влезе в офиса. Момичето мина покрай него и усети погледа му в гърба си. Тя беше с тъмно синя рокля до коленете и средно високи жълти токчета. Косата ѝ се спускаше надолу почти до кръста. Седна на фотьойла пред бюрото на мъжа и скръсти крака. След секунди и той седна на неговия стол.- Май забравихте какво ще се случи, ако не спазите вашата част от сделката. –Момичето му се усмихна накриво.
ESTÁS LEYENDO
Rules of the mafia
AcciónКакво ще стане, когато на едно място се съберат двама човека приличащи един на друг по характер? Какво ще стане, ако и двамата са безмилостни убийци? Дали момичето ще опитоми момчето, или обратното? И дали всъщност ще има някой опитомен, не се знае...