-Чаньол... -Дара изпищя и се затича към момчето- Чани... –Момичето коленичи до него и го взе в прегръдките си. В нея напираха любов, гняв и омраза. Но сълзите стичащи се по лицето ѝ бяха по-силни от всичко останало. Момичето притисна главата на съпруга си към гърдите си и изкрещя с цяло гърло името „КИМ ДЖОНГ ИН". Викът ѝ беше толкова мощен, че ако имаше други къщи и хора наоколо всичко щеше да се разтресе. Беше готова да убива. Беше готова да размаже черепа на онова момче и да реже всяка частица от него малко по малко.
-Случват се такива неща, любима. -Чани протегна ръката си с малкото сили, които имаше в себе си и погали жена си по лицето, а на неговото се появи лека усмивка.
-Няма да умреш нали? -Тя го прегърна още по-силно.
-Пука ли ти какво ще стане с мен? -Той я погледна право в очите. Знаеше, че тя не го обича, знаеше че е пълен глупак да се влюби в буря като нея, но мамка му, дори и в последните си мигове той искаше да ѝ даде цялата си любов и грижа, но вече нямаше този шанс. Животът му го напускаше с всяка изминала минута.
-Обичам те, глупако, и не ме оставяй, защото ако умреш ще те съживя и пак ще те убия. -Дара също го обичаше. Той бе привлякъл вниманието ѝ още в онзи момент, на онази пешеходна пътека, когато се видяха за първи път. За нея той бе най-красивото нещо, което бе виждала, а по-късно разбра, че е и най-лошото което е срещала. Но тя го обичаше. А жени като нея не можеха да обикнат лесно, за тях любовта бе нещо далечно и трудно достижимо, но тя обикна.
-Обичам те Дара. -Това бяха последните му думи. Думи, които искаше да каже толкова пъти, но се страхуваше от отговора, който ще последва. Това бяха и прощалните му думи. След тях той се отпусна напълно и затвори очи.
***
-Мразя да се събуждам толкова рано. -Дара отвори очи и се изправи. Отиде в банята и си взе душ. Оправи се набързо и след това излезе. Качи се в колата си и потегли. Днес трябваше да се види с един от приятелите на баща си и да оправят поръчката. Мина през дома на Бум и Чен и взе сестра си.
-Е, какво каза татко? Да уговаряме цената или на тази? -Бум погледна сестра си и зачака отговор.
-Татко мисли, че тази цена е разумна затова каза направо да плащаме и да се прибираме без да създаваме проблеми. -Малка се усмихна насреща ѝ.
DU LIEST GERADE
Rules of the mafia
ActionКакво ще стане, когато на едно място се съберат двама човека приличащи един на друг по характер? Какво ще стане, ако и двамата са безмилостни убийци? Дали момичето ще опитоми момчето, или обратното? И дали всъщност ще има някой опитомен, не се знае...