Дара седеше в трапезарията на своя огромен апартамент на последния етаж на една от най-луксозните сгради в Сеул. Пиеше от бялото вино и се наслаждаваше на красивата гледка. Момичето бе облечено в бял свободен топ и кожен панталон по тялото. Обувките ѝ бяха черни токчета, за които всяко момиче мечтае. Косата ѝ бе прибрана на конска опашка. Изглеждаше сладка и невинна, но далеч не беше толкова сладка. Веднъж опознаеш ли я, разбираш, че не е цвете за мирисане. Както казват хората, красивите са най-опасни. А точно тя бе опасно красива. Очната ѝ линия бе направена перфектно, правеше очите ѝ с котешки ефект, а устните ѝ винаги бяха с червено червило. Много рядко ще я видиш да си сложи някой друг цвят. Червения нюанс ѝ беше любим. Входната врата се отвори, но това не разтревожи момичето. Дори не си направи труда да се обърне да провери кой е. Tя знаеше, че това е нейната сестра.
-Има ли някакви новини? –Проследи с поглед приближаващото се момиче.
-Чен се върна. -Момичето се приближи с грациозна походка като на хищник до своята сестра. Седна на стола до нея и преплете пръстите си. Скръсти дългите си крака. Беше като жива статуя. Перфектни пропорции, за които всеки мъж мечта да има едно момиче. Парк Бум е по-голямата сестра Парк, опасна като сестра си, но една идея по-безопасна. Бум имаше няколко правила, които спазваше, колкото до Дара тя имаше само едно. И то беше да не оставя свидетели независимо дали е мъж, жена или дете. Бум беше с къса рокля, която разкриваше перфектните ѝ крака и с високи токчета, косата ѝ се спускаше плавно по раменете.- Полицията кръжи около клуба, но все още нищо не са надушили.
-Можем да имаме доверие на приятеля ти нали? -Обърна се към сестра си и я погледна. Изви нагоре перфектно оформената си вежда.- Вярвам, че той е наистина добър в областта на шпионажа, ако се провали знаеш какво ще се случи, нали?
-Много добре знаеш, че ако се издъни лично аз ще го убия. –Бум взе бутилката с вино и си наля в свободната чаша.- Винаги пиеш най-доброто. –Вдигна я в знак на наздравица и отпи от жълтеникавата течност.
-Татко винаги дава най-доброто за нас. Включително и алкохола. –Засмя се и погледна чашата като леко я разклати.- По между другото как е той? Какво каза доктора?
-За сега е добре, но състоянието му се влошава. Какво ще правим? Ще изпълниш ли заповедта му? –Погледна въпросително малката си сестричка.
KAMU SEDANG MEMBACA
Rules of the mafia
AksiКакво ще стане, когато на едно място се съберат двама човека приличащи един на друг по характер? Какво ще стане, ако и двамата са безмилостни убийци? Дали момичето ще опитоми момчето, или обратното? И дали всъщност ще има някой опитомен, не се знае...