-Кое си мислите, че ще спася? -Чани само се засмя и направи крачка към него.
-Познавам те добре момче. Ще предадеш всички, но няма да затънеш. Или ще затънеш, но ще повлечеш всички със себе си.-Възрастният мъж се засмя на свой ред и също направи крачка напред. Гледката беше като от филмите. Двама от мафиотите стоят един срещу друг и се взират в очите. Това щеше или да е голяма сделка, или края на всичко.
-Ми да речем, че не си познал драги ми господин Джунг.
***
Времето беше наистина страхотно и малката Парк реши да се поразходи сама. Напоследък покрай нея беше пълна врява. Искаха ѝ интервюта, както и фотосесии. Постоянните прегледи в болницата също и идваха в повече, както и това всеки да гали вече показалото се коремче. Искаше да остане сама със себе си и да помисли какво ще прави от тук нататък. Тревожеше я и мисълта какво ще стане с разговора между съпругът ѝ и онзи отвратителен възрастен мафиот. Но както е тръгнало момичето нямаше да може и днес да остане на спокойствие. Пред нея застанаха двама мъже и тя сви вежди.
-Кои сте вие?
-Ние ли? Ами тези, които този път ще те убият. –По-високият се изсмя и това отврати Дара. Пак ли? Беше ѝ писнало вече от това. Всеки искаше да я убие и какво ставаше накрая нападателят ядеше куршумите.
-ДеХьон не успя, но ние ще. –Другият подхвърли пистолет в ръка и се приближи към нея.- Отново си бременна? Жалко, че и това чадо няма да може да види бял свят. Е, мамче кажи чао. -Този наистина се имаше за голяма работа и това страшно много дразнеше нашата Дара.
-Е, пробвайте. Нищо не губите. -На свой ред се засмя. Тези, ако си мислеха, че тя ще се изплаши, ще започне да крещи или бяга много се лъжеха. Те май не знаеха коя е тя? Но в момента момичето мислеше как да опази бебето си и не искаше да се замесва в нещо подобно. За това без да я видят тя прати есемес на кака си.
-Забавно. Малката Парк се прави на безстрашна.
-А я помисли какво ще стане, ако Голямата Парк се появи зад гърба ти. -Тъй като тя беше точно на 2 минути с кола от този парк вече беше зад тях с пистолет в ръка. Вдигна пистолета срещу него.- Какво мислиш, че ще стане?
-Ти стреляш, аз стрелям. Ок? -Вторият отворко беше насочил пистолет към бременната девойка и по всичко личеше, че е готов да стреля. Пръста му беше на спусъка, а големите му очи следяха всяко движение на голямата.- Е, имаме ли сделка? Защо не казваш нищо?
DU LIEST GERADE
Rules of the mafia
ActionКакво ще стане, когато на едно място се съберат двама човека приличащи един на друг по характер? Какво ще стане, ако и двамата са безмилостни убийци? Дали момичето ще опитоми момчето, или обратното? И дали всъщност ще има някой опитомен, не се знае...