Amy Rose
Następczyni tronu. Niedługo kończy 18 lat , ma długie różowe kolce,zielone oczy i zgrabną figurę. Ma tylko dwóch przyjaciół Philipa i Knuckles. Ma jeszcze czteroletniego brata Alesendra. W 16 urodziny matka Amy zaginęła, jest pod opieką Ojca , służby , straży i prywatnej ochrony. Nie wolno jej opuszczać pałacu, przechadzać się może tylko po królewskich ogrodach ze strażą.Nie wie czym jest wolność, nigdy nikogo nie pokochała i nie wiem co to jest prawdziwe życie.Jest jak ptak zamknięty w złotej klatce.Jest grzeczną i bardzo ułożona dziewczyną ale i zarazem jest wybuchowa i czasami walczy o swoje zdanie. W jej krwi dominuje domieszka krwi diabła, więc często gdy traci kontrole zmienia się w diablice z piekła rodem ale to odkryje potem. Posiada jeszcze ogromny młotek Piko Piko Hamer.Który się pojawia ,jak dostaje białej gorączki ze wściekłości.
Sonic The Hedgehog
Syn Hrabiego który jest doradzą króla.Nigdy osobiście nie spotkał Księżniczki i nawet nie wie jak wygląda. Ma 22 zielone oczy i niebieskie kolce.Jest Bohaterem który cały czas kogoś ratuję.Jest bardzo szybki, osiąga prędkość ponaddźwiękowa.Ale ma swoją drugą stronę .Jest playboyem ,egocentrykiem,lubi bawić się w clubie pić dużo alkoholu i nie boi się używać czegoś nowego. Nie wierzy w miłość a ni w żadne amory .Dziewczyny zawsze ma na jedna noc.Woli być sam i korzystać z wolności którą posiada.Żyję tak jak chciałby każdy. Ma starszego brata Shadowa.
Miles "Tails" Prower
Jest najlepszym przyjacielem Sonica. Ma 20 lat i żółte włosy i niebieskie oczy ,oraz podwójny ogon który pozwala mu latać. Jest jednym z najlepszych mechaników uwielbia majsterkować i budować rożne rzeczy. Jest bardzo inteligentny ,jest w ekipie Sonica więc często imprezują razem. Mieszkają domy obok siebie. Tails ma jeszcze młodszą siostrę Crim.
CZYTASZ
Róża Bez Kolców
Short StoryOna - Księżniczka nie znająca wolności,nie wiem czym jest prawdziwe życie. Zamknięta w pałacu niczym ptak w złotej klatce. Nie wie co to impreza w clubie,mocny alkohol,papierosy,używki ,seks a tym bardziej miłość,Tego pragnie najbardziej zasmakować...