Hejka! Dzisiaj napiszę wam tutaj trochę o Smile.Jpg.
Straszne zdjęcie/obraz przedstawiające psa. Istnieje wersja starsza smile.jpg, widać na nim psa rasy husky. Obrazek jest w ciemnych barwach. Pies jest "wyszczerzony", a za nim znajduje się jakieś okno i czerwona ręka. Na nowszej wersji obrazka znajduje się, prawdopodobnie, bernardyn, a nie husky. Ma czerwoną głowę i ludzkie zęby. Do tego za nim znajduje się czerwone okno (albo po prostu do pokoju wpada czerwone światło) z firankami. Podobno w internecie znajdują się jedynie podrobione obrazki, a oryginału nie ma. Oryginał ma rozszerzenie smile.dog, a nie smile.jpg. Oryginalny obrazek może, podobno, wywołać nawet padaczkę. A Ci, którzy oglądali jedynie podrobione obrazki, skarżyli się też na różne dolegliwości, jak na przykład duszności, bóle głowy, bóle brzucha. Niektórym straszny husky/bernardyn też się nawet śnił. Czasami nawet czujemy się obserwowani.
Obejrzałam wersję nowszą i starszą. Nowsza jest podobno straszniejsza. Nie wiem, ale jeśli chcecie obrazki obejrzeć, po prostu wpiszcie w google "smile.jpg". Jak już wcześniej pisałam, oryginalny obrazek ma rozszerzenie "smile.dog", ale po wpisaniu takiej frazy w Google i tak oryginału nie znajdziecie. Prawdopodobnie.Co o tym sądzicie? Jak się czuliście po zobaczeniu tego obrazka? Ja jak się chciałam coś o tym dowiedzieć to mi to wyskoczyło a ja taki ZAWAAAŁ XD. Nie wstawię tego obrazka. Pozdrawiam.
CZYTASZ
Straszne Historie
אימהStraszne historie i fakty, po których nie będziesz mógł usnąć. Mam nadzieję, że się spodoba! Najwyżej notowane : 12 - 29.03.2017r. 11 - 30.01.2018r. (kategoria Horror) <3