RÜYADAN UYANIŞ

2.2K 84 18
                                    

Merih'in ağzından...

Gözlerimi araladığımda sol tarafıma baktım ve Dolunay'ın yanımda olmayışından bunun bir rüya olduğunu anladım. Yine bir rüya görmüştüm. Benimdi. Dolunay ile tanışmamış, benim yapamamıştım. En kötüsü de buydu ya. Benim olduğunu sanmıştım. Ama o kadar da gerçekti ki onun benim olduğu. Ona dokunuşlarım, kokusunu hissetmem, bana aşkla bakması... 

Hepsi rüyaydı...

Derin bir 'off' çekerek yataktan kalktım ve duvarımda boylu boyunca duran sevdiğim kadının portresi duruyordu. Alnına kocaman bir öpücük kondurup ''Günaydın sevgilim'' diyerek lavaboya gidip yüzüme su çarptım. Derin bir iç çektim ilk önce. Her şey o kadar gerçekti ki, keşke uyanmasaydım diyeceğim bir rüyaydı. "Ne zaman benim olacaksın be sevgilim? Eriyorum her gün senin yanında olmadıkça. Bir adım daha yaklaşıyorum ölüme. Kokunla ne zaman uyuyacağım ben? Uyurken beni kim uyandıracak öperek?" 

Hazırlanıp aşağıya indiğimde kahvaltı hazırlamadan okula geçtim. Onu görmeye ihtiyacım vardı. Gördüğüm rüya karışımı kabusu atlatmam ve biran önce bunu gerçeğe dökmem gerekiyor. Her yere baktım ama okulda yoktu. Tiyatro odasından sesler geliyordu. En son olarak oraya bakmak için bir aşağıdaki kata indim ve onu gördüm. İşte oradaydı mikrofonun önünde durmuş şarkı söylüyordu. 

  I want to lock you up in my closet, where no one's around
I want to put your hand in my pocket, because you're allowed
I want to drive you into the corner, and kiss you without a sound
I want to stay this way forever, I'll say it loud
Now you're in and you can't get out

You make me so hot
Make me wanna drop
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me Baby Baby
You're so good to me Baby Baby

I can make you feel all better, just take it in
And I can show you all the places, you've never been
And I can make you say everything, that you never said
And I will let you do anything, again and again
Now you're in and you can't get out

You make me so hot
Make me wanna drop
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream

Çok güzel söylüyordu. Şarkı bittiğinde kendime geldim ve hızla orayı terk ettim. Yoksa beni görebilirdi. Burayı nasıl akıl edemedim ben? Kız zaten güzel, eee sesi de öyle. Zaten okulun müzik kulübünde. Bu duruma hemen bir çare bulmam gerek. Her gün rüya görerek onu sadece sanal ortamlarda benim yapamam. Gerçek dünyada da benim olması gerekli. Ve bu gün bir söz daha verdim. Hayalimin gerçekleşmesi bu sene içinde olacak. Olmazsa da ruhlar aleminde yaşamaya devam Merih bey.

Direk konuya neden girdiğimi anladınız mı şimdi. Asıl aksiyon şimdi başlıyor. ;) 
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Yazardan kucak dolusu öpücüklerle. :* :* :*

BENİMSİN!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin