U-2

697 18 0
                                    

Sabah işe gitmek için erkenden kalktım. Evet patron olabilirdim ama burnum havalarda değildi. Dolabıma doğru yürüyüp yırtık koyu kot  ve beyaz salaş bir tişört aldım. Altına siyah stiletto ve deri ceket. Boynumada gri bir şal atmıştım. Evden çıktım arabama atlayıp devam ettim. Şirkete gidiyordum. Evimle şirketimin arası 30 dk falandı. Moda tasarımcısıydım ve büyüme yolunda ilerliyordum. Ünlülerin kıyafetleri benim imzamı taşıyorlardı. Artık uluslar arası bir tasarımcı olmak istiyordum. Gelmiştim işte... "Derin Hanım" diye telaşla yanıma geldi tasarımcım Gizem. "Buyur tatlım." dudaklarını yalayıp başladı. "  Scarlett Joneten bizimle bir toplantı istedi" dedi işte bu, işte duymak istediğim en mükemmel haber sevinçle Gizeme sarıldım. " Gizem sen en harika detaysın" onun çizimiyle katılmıştık yarışmaya " Siz daha harikasınız Derin Hanım" minik bir toplantı gerekti bize "Herkesi toplantı odasına çağır. Çağlaya söyle kahvem oraya.." odama doğru ilerledim içeride çiçek vardı abimden gelmiş özlemiştim onu. Canım benim kaldı Almanyalarda. Üzerinde not vardı


Kendine iyi bak Artemis. Yakında geliyorum. Markanın büyümesi senin için çok gururlu birşey benim de... Hayırlı olsun.
Seni seviyorum...
Deniz Aksoy❤️

Dünyanın en iyi abisiydi kendisi. Yakında geleceğim yazıyordu ama onun gelmesi için en az 2 ay vardı. Olsundu yinede gelecekti. Kapım tıklandı açılmasını söyledim "Herkes hazır. Seni bekliyoruz patron." bunu söyleyen Berkeydi "Geliyorumm!" daha 22 yaşındaydım dünyaya açılmak mükemmel olacaktı. Aklıma ansızın Oğuzhan geldi ne alakaysa. Fazla beklemeden toplantı odasına geçtim. Herkes heyecanlı ve enerji doluydu. Sadece Gül hariç "Patron güller kimdendi?" yine kötüleyecekti beni. "Abimden. İçinde ne yazdığını da söyliyim mi?" rahatsız olmuştu olması da gerekiyordu. Benim özel hayatıma karışamazdı. "Her neyse. Scarlett Joneten bizimle bir anlaşma istiyor. Tasarımlarımızı çok beğenmişler ve bizden 1-2 kişi İtalyaya gitmek zorunda. Bu kişiler kim olsun?" daima çalışanlarımın fikrini alırdım. "Berke ve Gizem" dedi herkes. Berke ve Gizeme baktım 'sıkıntı yok' der gibi bakıyorlardı "Pekala... Bugün izinlisiniz. Gidin ve hazırlanın." bana sarılıp teşekkür ettiler sonrada gittiler. Mağazama bir bayan gelmişti benim odama yönlendirmişler. İçeri girdi ayağa kalktım tokalaştık ve oturduk  "Hoşgeldiniz." dedim"Hoşbulduk" kim olduğunu biliyordum Ece Ak. "Tebrik ederim Ece Hanım. Sizin adınıza çok sevindim." Cenk evlenme teklifi etmişti evleniyorlardı. Sosyal medyadan görmüştüm Ece❤️Cenk çifti favorimdi. "Ah, çok teşekkür ederim. Darısı başınıza inşallah" dedi " Amin, amin. Eee aklınızda bir düşünce var mı? Nasıl birşey istiyorsunuz?" boş baktı "Aslında yok. Kendimi size bırakıyorum. Gecenin en güzel kızı yapın beni" dedi gülümseyerek çok tatlı bir bayandı, zarifti. Aklımda bir- iki model vardı " Bırakın gecenin en güzel kızı olmayı, sizi dünyanın en güzel kadını yapacağım" gülümsedi "Tebrik ederim. Bu genç yaşınızda büyük başarılara imza attınız" evet zirvede ve yalnızdım. "Teşekkür ederim. Bu benim için de çok güzel oldu. Ben kendimle gurur duyuyorum. En azından birşeyler için uğraşıyorum. Buraya kadar gelmeyi beklemiyordum. Ben aslında küçük bir butikte de kendi gelirimi kendim elde ederim diye düşünüyordum." gülümseyerek başını salladı "İnanın biz de sizinle gurur duyuyoruz. Hem akıllı , hem genç, hem de güzelsiniz. Yalnız olmanıza çok şaşıyorum." cidden o kadar güzel miydim? "Ben artık gideyim sizde tasarıma başlayın. Bu arada tekrar tekrar hayırlı olsun" başımı salladım "Çok teşekkür ederim. Size de hayırlı olsun" Ece gider gitmez çizimlere başladım. Olmuyordu, yapamıyordum. Çizemiyordum!! Aklıma yine geldi...

XXX

Bu bölümü elimden gelebildiğince uzun tutmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. Hepinizi çok seviyorum. Ben kaçtımm!!🤚🏻
İnstagram: lvnr_kync
ozzieyakup

UNUTMA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin